13 Reacties

één maand geleden

Action early

één maand geleden

Links van de rode streep zie ik een vage streep. Is dat wat je bedoelt? Overigens bij mijn vorige zwangerschap gaf clearblue aan niet zwanger, kruidvat trouwens ook, terwijl ik wel zwanger bleek te zijn (ook gewoon ongesteld). Die maand daarop gaf Clearblue aan 3+ weken zwanger. Bleek ik al 6 weken zwanger te zijn. Laat je even weten hoe het afloopt? Ben benieuwd of die van de action misschien wel eerder aangeven?

één maand geleden

Ik zie een tweede streepje! Je hebt ook een digitale clearblue ultra vroeg dat is 6dagen ofzo voor je ongesteld moet worden, ik heb die gedaan bij mijn zoontje ik kreeg ook zo vage streepjes en dacht dat ik het me inbeelde en ben dan om de ultra vroege cb gegaan (zelfs niet met mijn ochtend urine) kwam dit erop 🥰

één maand geleden

Reactie op MariePn

Ik zie een tweede streepje! Je hebt ook een digitale clearblue ultra vroeg ...
Sorry het was deze, deze is de ultravroege

één maand geleden

Reactie op Babydecemberrr

Ik zie bij die roze een heel vaag streepje, maar dan moet ik wel echt mijn telefoon volledig scherp zetten en mijn beeld een beetje schuin houden. Die met het blauwe daar zie ik wel echt een streep.

één maand geleden

Reactie op iiiertje

Links van de rode streep zie ik een vage streep. Is dat wat je bedoelt? Ov ...
Ja die bedoel ik inderdaad.. het blijft een vage streep. Ik wil altijd nog een digitale bevestiging, maar hoor inderdaad vaak zulke verhalen over clearblue. Ik ga of morgen verder met testen of toch straks misschien een clearblue halen…

één maand geleden

Reactie op MariePn

Ik zie een tweede streepje! Je hebt ook een digitale clearblue ultra vroeg ...
Wat goed! Ja die van mij was ook een vroege test, maar dan met zwanger of niet zwanger. Welke test is die daar onder? ( ben zo blij dat je de tweede streepje ziet🥰)

één maand geleden

Reactie op iiiertje

Ik zie bij die roze een heel vaag streepje, maar dan moet ik wel echt mijn ...
Okee thanksss, super blij dat je bij de blauwe wel echt een streep ziet

één maand geleden

Reactie op Babydecemberrr

Wat goed! Ja die van mij was ook een vroege test, maar dan met zwanger of n ...
Die roze was van de carrefour normaal 😅 heb er zo een paar gedaan ook van kruidvat de 2voor 5euro, daar zie je ook wel snel een streepje. Al is het een licht streepje 🥰 succes!

één maand geleden

Toch wel zwanger!!! Ik heb heel lang mn plas ingehouden en heb vervolgens. Nog een keer een cb gebruikt en ja hoor nu staat er zwanger!!

één maand geleden

Reactie op Babydecemberrr

Toch wel zwanger!!! Ik heb heel lang mn plas ingehouden en heb vervolgens. ...
Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws 😀

één maand geleden

Reactie op Babydecemberrr

Toch wel zwanger!!! Ik heb heel lang mn plas ingehouden en heb vervolgens. ...
Wauw, gefeliciteerd 🤩