7 Reacties

één jaar geleden

Hoi mama , Geef je kindje wat goed voelt! Aardbeien word afgeraden voor het 1e jaar mijn meid eet ze vanaf 5 maand al met veel smaak.. ik ben zelf niet bezig met die regeltjes je word er gek door gemaakt en onzeker niet nodig! Jij kent je kindje het beste en geeft hem of haar waar jij je goed bij voelt! ♡♡

één jaar geleden

Reactie op Liesje98

Hoi mama , Geef je kindje wat goed voelt! Aardbeien word afgeraden voor he ...
Thanks voor deze reactie! Inderdaad ik word helemaal gek van dit mag wel dit mag niet , maar ik wil gewoon t aller beste voor mn zoontje en wil hem niet ziek maken , maar ik geef hem ook gewoon op gevoel en hij vind het allemaal heerlijk! Haha

één jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

Thanks voor deze reactie! Inderdaad ik word helemaal gek van dit mag wel di ...
Conclusie je doet het hartstikke goed ! En als je kindje er niet tegen kan merk je het snel genoeg toch?! Gewoon niet meer lezen en je eigen ding doen!! En ook het consultatiebureau beetje met n korrel zout nemen:))

één jaar geleden

Aardbeien worden met name afgeraden omdat daar heel veel gifstoffen op zitten, en ook in een combinatie die mogelijk echt niet goed is. Je kunt er 2 dingen mee doen: denken er zitten overal tegenwoordig heel veel gifstoffen op (druiven bijv ook) dus het is bijna onvermijdelijk, of echt goed uitzoeken waar wel en geen gifstoffen op zitten en/of biologisch fruit kopen als dat past binnen je budget… ik hou het voedselintroductieschema van de kleintjesmethode aan met wat ik wel en niet geef en google verder niet: dat houdt het overzichtelijk

één jaar geleden

Reactie op joleina

Aardbeien worden met name afgeraden omdat daar heel veel gifstoffen op zitt ...
Ja dat is een goede inderdaad, maar ik denk precies zo dat je er niet onderuit komt met de gifstoffen , thanks voor de tip haha

één jaar geleden

Yes kan allemaal hoor! Ik zou druiven alleen in vieren snijden en bramen een beetje pletten zodat die ronde vorm eruit is. Ik geef hier o.a. ook appel, banaan, mango, nectarine en meloen. Ze vindt het allemaal lekker :) alleen banaan krijgt ze maar af en toe want ze verstopt nogal snel. Volgens mij mag je gewoon al het fruit geven als je maar oplet op hoe je het aanbied. Solid starts is een fijne app om te checken.

één jaar geleden

Ik geef hier ook alles! Ook aardbeien frambozen en bramen, hier vindt ze het heerlijk😌