12 Reacties

één maand geleden

In je hele speelgoedwinkel mis ik het keukentje. Hier is ons dochtertje van 15 maanden samen met ons zoontje van 3,5 jaar uren zoet met spelen, houten speelgoed van de action (koffieapparaat, taart, pizza, bakmachine en ga maar door). Boodschappen mandje van de Zeeman toen met groente en fruit.

één maand geleden

Hoi hoi, Heb je alles staan of Wissel je soms wel af qua speelgoed? Dit kan erg goed werken. Wij hebben sinds vandaag de stapstenen in huis (aliexpres variant) grote hit kan je veel mee.

één maand geleden

Mijn zoontje vind het heerlijk om samen aan de eettafel te zitten en dan kan hij heerlijk alleen spelen. Allerlei motoriekspeeltjes. Hij is nu fan van een bakje met verschillende deksels. Waar je dingen in moet doen 1 deksel kan je wattenstaafjes in stoppen. Daar kan hij zich lang mee vermaken aan tafel, denk dat het aan tafel zitten toch een soort rust geeft https://lovevery.eu/nl/products/the-play-kits-the-babbler het is het onderdeel rechts bovenin. Wie weet ook wel los te verkrijgen op vinted

één maand geleden

Reactie op Cil

Hoi hoi, Heb je alles staan of Wissel je soms wel af qua speelgoed? Dit ka ...
Ja we variëren wel! Hoewel hij ook wel eens alles uit de speellade kan trekken😂.

één maand geleden

Mijn beide kinderen hebben het meest hiermee gespeeld. Ze vinden het geweldig ijsjes te maken en vervolgens aan te likken of mij te geven. En dat elke dag weer, meerdere keren op een dag Ik had niet verwacht dat zo’n ijs set een hit zou zijn😅

één maand geleden

Hier zijn de stapelstenen en de ijskar van v tech (zo lelijk, maar zo leuk🤣) echt een hit! Ze kan zich zo lang vermaken met de ijsbolletjes, ijsschep, muntjes, briefjes etc. Hoor om me heen ook dat veel kindjes er veel mee spelen. Voor samen spelen is het misschien ook leuk om wat meer “activiteiten” te doen samen ipv alleen met speelgoed. Bijv: kleuren, dikke stickers plakken, verven met water etc. Hoop dat je er iets aan hebt ☺️

één maand geleden

Reactie op December_22

Hier zijn de stapelstenen en de ijskar van v tech (zo lelijk, maar zo leuk� ...
Oh stickers daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Wat een leuk idee! Die ga ik proberen.

één maand geleden

Bij ons werkt magnetische zooi ook perfect! De lig schommel en buiten spelen. Weigert binnen

één maand geleden

Ik merk ook dat mijn dochter wat uitgekeken lijkt te zijn op speelgoed en ga daarom lekker de deur uit. Boodschappen doen, bibliotheek, speeltuin. Je hoeft niet per see kinder activiteiten te doen, die van mij vindt samen de was opvouwen helemaal het einde. Ik wissel ook af van plek in huis. Boven ligt wat speelgoed en dan scharrelt zij een beetje rond over de bovenverdieping terwijl ik daar opruim/schoonmaak. Ze 'helpt' ook mee met een eigen poetsdoek

één maand geleden

Reactie op Veer21

Ik merk ook dat mijn dochter wat uitgekeken lijkt te zijn op speelgoed en g ...
Erop uitgaan vindt hij idd erg leuk. Boven rondlopen vindt die van ons ook leuk. Maar hij is erg avontuurlijk dus we moeten hem wel echt in de gaten houden wat hij doet. Daarnaast wil ik echt iets om samen met hem te doen. Als ik het huishouden doe, dan is de aandacht nog niet volledig voor hem.

21 dagen geleden

Reactie op Cil

Hoi hoi, Heb je alles staan of Wissel je soms wel af qua speelgoed? Dit ka ...
Hey hoi! Wat een leuke stapstenen! Heb je een linkje van aliexpress? Ik kan deze niet vinden namelijk 🫣

15 dagen geleden

Hier is de glijbaan favoriet ❤️