22 Reacties

9 maanden geleden

In je hele speelgoedwinkel mis ik het keukentje. Hier is ons dochtertje van 15 maanden samen met ons zoontje van 3,5 jaar uren zoet met spelen, houten speelgoed van de action (koffieapparaat, taart, pizza, bakmachine en ga maar door). Boodschappen mandje van de Zeeman toen met groente en fruit.

9 maanden geleden

Hoi hoi, Heb je alles staan of Wissel je soms wel af qua speelgoed? Dit kan erg goed werken. Wij hebben sinds vandaag de stapstenen in huis (aliexpres variant) grote hit kan je veel mee.

9 maanden geleden

Mijn zoontje vind het heerlijk om samen aan de eettafel te zitten en dan kan hij heerlijk alleen spelen. Allerlei motoriekspeeltjes. Hij is nu fan van een bakje met verschillende deksels. Waar je dingen in moet doen 1 deksel kan je wattenstaafjes in stoppen. Daar kan hij zich lang mee vermaken aan tafel, denk dat het aan tafel zitten toch een soort rust geeft https://lovevery.eu/nl/products/the-play-kits-the-babbler het is het onderdeel rechts bovenin. Wie weet ook wel los te verkrijgen op vinted

9 maanden geleden

Reactie op Cil

Hoi hoi, Heb je alles staan of Wissel je soms wel af qua speelgoed? Dit ka ...
Ja we variëren wel! Hoewel hij ook wel eens alles uit de speellade kan trekken😂.

9 maanden geleden

Mijn beide kinderen hebben het meest hiermee gespeeld. Ze vinden het geweldig ijsjes te maken en vervolgens aan te likken of mij te geven. En dat elke dag weer, meerdere keren op een dag Ik had niet verwacht dat zo’n ijs set een hit zou zijn😅

9 maanden geleden

Hier zijn de stapelstenen en de ijskar van v tech (zo lelijk, maar zo leuk🤣) echt een hit! Ze kan zich zo lang vermaken met de ijsbolletjes, ijsschep, muntjes, briefjes etc. Hoor om me heen ook dat veel kindjes er veel mee spelen. Voor samen spelen is het misschien ook leuk om wat meer “activiteiten” te doen samen ipv alleen met speelgoed. Bijv: kleuren, dikke stickers plakken, verven met water etc. Hoop dat je er iets aan hebt ☺️

9 maanden geleden

Reactie op December_22

Hier zijn de stapelstenen en de ijskar van v tech (zo lelijk, maar zo leuk� ...
Oh stickers daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Wat een leuk idee! Die ga ik proberen.

9 maanden geleden

Bij ons werkt magnetische zooi ook perfect! De lig schommel en buiten spelen. Weigert binnen

9 maanden geleden

Ik merk ook dat mijn dochter wat uitgekeken lijkt te zijn op speelgoed en ga daarom lekker de deur uit. Boodschappen doen, bibliotheek, speeltuin. Je hoeft niet per see kinder activiteiten te doen, die van mij vindt samen de was opvouwen helemaal het einde. Ik wissel ook af van plek in huis. Boven ligt wat speelgoed en dan scharrelt zij een beetje rond over de bovenverdieping terwijl ik daar opruim/schoonmaak. Ze 'helpt' ook mee met een eigen poetsdoek

9 maanden geleden

Reactie op Veer21

Ik merk ook dat mijn dochter wat uitgekeken lijkt te zijn op speelgoed en g ...
Erop uitgaan vindt hij idd erg leuk. Boven rondlopen vindt die van ons ook leuk. Maar hij is erg avontuurlijk dus we moeten hem wel echt in de gaten houden wat hij doet. Daarnaast wil ik echt iets om samen met hem te doen. Als ik het huishouden doe, dan is de aandacht nog niet volledig voor hem.

8 maanden geleden

Reactie op Cil

Hoi hoi, Heb je alles staan of Wissel je soms wel af qua speelgoed? Dit ka ...
Hey hoi! Wat een leuke stapstenen! Heb je een linkje van aliexpress? Ik kan deze niet vinden namelijk 🫣

8 maanden geleden

Hier is de glijbaan favoriet ❤️

8 maanden geleden

Reactie op December_22

Hier zijn de stapelstenen en de ijskar van v tech (zo lelijk, maar zo leuk� ...
Vraagje: hoe hebben jullie dat spelen aangeleerd? Zitten jullie echt samen een uurtje zogenaamd ijsjes te eten enzo? Want mijn zoontje nu 16 mnd die zou dus alleen alles oppaken en achter zijn rug of achter het karretje weggooien. En met het karretje gaan lopen. Niks mis mee, maar soms denk ik, moet ik hem al uitleggen hoe "het moet" of laat ik hem lekker doen wat hij zelf wil. Snap je mijn vraag? Haha Wij hebben bijv een speelkeukentje maar daar word meer met deurtjes geslagen enzo dan echt gespeeld.

8 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Erop uitgaan vindt hij idd erg leuk. Boven rondlopen vindt die van ons ook ...
Dit herken ik heel goed! Vraag aan de mensen die bijv samen de was opvouwen met hun kindje. Hoe zie ik dat voor me? Mijn zoontje wil alleen speels alles uit mijn handen trekken en ik heb geen behoefte om alles 6x opnieuw op te vouwen. + hij wil vooral aan de kastjes zitten en de spiegel en het bed op en af klimmen en dan ben ik zo mega afgeleid, dan denk ik, ik doe het vnv wel. (Wat meestal niet gebeurd). Tevens kan ik ieder moment bevallen van baby nr 2 dus ik zoek indd ook tips om een avontuurlijke dreumes veilig te vermaken 😄 (Waarbij tips als helpen met de luier dus te hoog gegrepen zijn voor hem nu)

8 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Dit herken ik heel goed! Vraag aan de mensen die bijv samen de was opvouwe ...
Koop een pop voor 'm met luier, flesje, badje enzo erbij. Dan kan hij het nu al oefenen. Onze jongste is heel goed in alleen spelen, maar ook heel goed in haar broer terroriseren. Vanochtend trok ze hele vuiler wasmand om, gooide alles van zolder naar de 1e. Lekker laten gaan en klaar! Zij is zoet, broer vermaakt zich en ik kon alles opvouwen en weer ophangen.

8 maanden geleden

Reactie op C hantal

Koop een pop voor 'm met luier, flesje, badje enzo erbij. Dan kan hij het n ...
Combinatie van een beetje meer loslaten als het maar veilig gaat bedoel je? 😊 Ja zo een popje had ik indd gezien bij diverse winkels maar ik vrees echt dat die linea recta ergens in gesmeten word en niet meer naar omgekeken denk ik. Maar ik ga het wel proberen! Anders moet ik maar een paar middagen zelf met popje op de bank spelen om te laten zien hoe leuk popje is 😅

8 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Combinatie van een beetje meer loslaten als het maar veilig gaat bedoel je? ...
Ja inderdaad, hij moet straks ook meer alleen gaan doen en moet je hem ook het vertrouwen geven dat je "even" weg kan.😊 Mijn zoontje was dan ouder toen hij grote broer werd, maar begreep wel wat het popje had en dat mama een baby in haar buik had. Betrek hem nu al zoveel mogelijk bij alles! Luiers kopen, kleertjes, popje mee onder de douche en wassen + afdrogen.

8 maanden geleden

Reactie op CRLS2010

Hier is de glijbaan favoriet ❤️
Leuk!! Waar heb je die gekocht

8 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Vraagje: hoe hebben jullie dat spelen aangeleerd? Zitten jullie echt samen ...
Wow sorry, zie nu pas je reactie… ik snap je vraag heel goed!! M’n dochter kan zichzelf sowieso wel goed vermaken en kan al van jongs af aan goed zelf spelen, maar met de ijskar heb ik bijvoorbeeld wel laten zien hoe je de bolletjes op elkaar doet. Maar laat haar ook gewoon lekker veel zelf ontdekken. En lopen met het karretje of dingen pakken en laten vallen enzo is ook spelen hè. Hier gaan de ijsbolletjes soms ook de hele ruimte door 😂! Puzzelen vindt ze hier trouwens ook heel leuk en de taart van little dutch is laatste weken ook weer echt een hit. Alles eruit, alles erin.. en vooral heel hard jaaaaa roepen en klappen voor zichzelf als ze ‘m weer volledig heeft gemaakt haha 🎂

7 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Leuk!! Waar heb je die gekocht
Bij de Action. Haha. 19,95. Er wordt volop mee gespeeld