17 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de rietjesbeker van Munchkin, wij vinden die heel fijn en ons zoontje drinkt hier goed uit. ☺️

één jaar geleden

Een open bekertje van done by deer. Dat is een fijn formaat. En soms gewoon de fles waar we ook de melk mee geven.

VRIEND

één jaar geleden

Wij hebben de Nuk magic cup 360. We hebben destijds voor onze dochter zo’n set gekocht waar je meerdere opzetstukken op kunt zetten. Bevalt heel erg goed, al zo’n 2,5 jaar. https://www.pinkorblue.nl/nuk-drinkset-all-in-1-blauw-groen-a331351.html

één jaar geleden

Wij gebruiken een gewoon, heel klein glas. Hij vindt het super leuk! Nog gaat er ook flink wat naast, maar in de 2 weken dat we het gebruiken is het al enorm verbeterd. Het is een stevig glaasje dus valt niet snel stuk. Volgens mij doen ze dat bij Montessori ook met echte kleine glazen.

één jaar geleden

Hier een Avent bekertje en ze drinkt ook uit onze glazen. Gaat goed!!

één jaar geleden

Wij hebben zo'n 360 graden cup. Had ze heel snel door hoe dat werkt en drinkt ze goed uit! We moeten haar nog wel helpen met vasthouden. Slappe vruchtenthee vindt ze trouwens veeeeeeel lekkerder dan gewoon water, gratis tip!

één jaar geleden

Wij hebben de munchkin 360 cup nu een paar keer gebruikt en ze snapt nu al hoe ze hem moet gebruiken wij zijn er heel blij mee

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij hebben de munchkin 360 cup nu een paar keer gebruikt en ze snapt nu al ...
Hier ook

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op RuthieDi

Wij gebruiken een gewoon, heel klein glas. Hij vindt het super leuk! Nog ga ...
Oja, goeie. Die gebruikten we eerst ook bij onze dochter. Totdat ze er mee ging gooien enzo 😅 Maar daar kunnen we nu wel weer mee beginnen bij onze zoon.

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij hebben de munchkin 360 cup nu een paar keer gebruikt en ze snapt nu al ...
Ik heb hem ook meerdere keren aangeboden aan mijn kleine, maar die snapt er geen bal van. Heb jij het nog op een bepaalde manier gedaan?

één jaar geleden

Reactie op RuthieDi

Wij gebruiken een gewoon, heel klein glas. Hij vindt het super leuk! Nog ga ...
Yes, dit doen wij ook.

één jaar geleden

Reactie op Bobbel

Yes, dit doen wij ook.
Bij de Hema heb je longdrink glazen van plastic. Ik gebruik die in de badkamer. Ik probeer ook steeds vaker een normaal glas, en merk dat een smallere opening beter gaat, zoals een longdrink glas

één jaar geleden

Wij zijn begonnen met een gewoon klein glas en hij heeft nu beker met een rietje voor onderweg. De munchkin 360 hebben we ook en bieden we regelmatig aan maar snapt hij nog niet (cb zei ook dat ze die gemiddeld met 10 maand ongeveer snappen)

één jaar geleden

Gewoon een klein bekertje. Wij hebben ook een oefenbeker met zo'n lange en een korte kant..

één jaar geleden

Munchkin 360 graden beker en munchkin click lock beker dat is een tuitbeker die niet lekt

één jaar geleden

Ik heb de Munchkin 360 en een rietjes beker van Avent en ik wissel ze af en ze kan nu uit beide nu prima drinken. Wel neemt mevrouw steeds maar 2 echte slokjes en daarna laat ze het water uit haar mond lopen en ligt ze daar helemaal dubbel om 🤣

één jaar geleden

Wij hebben rietjesbeker, munchkin 360 en oefenen met een gewone beker. Alle drie vind ze even leuk. Rietjes lukt haar nu zelf, munchkin snapt ze goed, maar moeten haar helpen hem omhoog te houden.