9 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de cyber Libelle! Die is opgevouwen zo klein dat hij in m’n fietstas past! Vind het zelf wel echt een buggy voor kleine stukjes (rondje winkelcentrum ofzo) want ze kan er niet in liggen.

2 maanden geleden

Ik heb ook de cybex libelle (2) en heb hem in een krat voorop. Ideaal!

2 maanden geleden

Reactie op Evelienaa

Ik heb ook de cybex libelle (2) en heb hem in een krat voorop. Ideaal!
Een krat voorop en dan ook een kinderzitje nog? Bij ons paste dat niet… heb je een foto?

één maand geleden

Ik heb de joolz aer+. Hierbij krijg je een makkelijke draagzak waardoor je hem mee kan nemen op de fiets. Lekker compact ding 🥰

één maand geleden

Wij hebben ook de cybex libelle gekocht, die was 269 euro en compact, die andere compacte buggy waren nog veel duurder...

één maand geleden

Reactie op Sylvia1997

Ik heb de joolz aer+. Hierbij krijg je een makkelijke draagzak waardoor je ...
Jeeee heb je daar geen last van dan met fietsen? Niet te zwaar aan je schouder? Heb het 1x geprobeerd en vond het striemen en zwaar

één maand geleden

Reactie op lottesnotte

Jeeee heb je daar geen last van dan met fietsen? Niet te zwaar aan je schou ...
Haha moet zeggen dat ik het nog niet geprobeerd heb. Maar de mogelijkheid is er. Vind het verder wel een lekker handzaam dingetje. Maar je hebt ook van die rekjes zag ik waar je de buggy aan je fiets vast kan klikken

één maand geleden

Reactie op Sylvia1997

Haha moet zeggen dat ik het nog niet geprobeerd heb. Maar de mogelijkheid i ...
Ja, dat zijn alleen de kleine buggy’s, helaas niet de joolz….

één maand geleden

Ik heb de maxi Cosi Lara 2 en heb een fatbike met voorop een mand daar doe ik hem in omdat hij zo klein en compact is ideaal!