25 Reacties

10 maanden geleden

Ik gebruik de pampers premium protection zowel de luiers als de luierbroekjes. Momenteel gebruik ik alleen luierbroekjes maar ook de luierbroekjes van pampers baby dry. Ik koop ze vooral als ze in de aanbieding zijn. Baby dry is wel ietsjes goedkoper dan premium protection.

10 maanden geleden

Ik gebruik de pampers premium proctection dat mij dochtertje niet tegen andere luiers kan en koop ze via bol maand box maar doe er langer mee dan maand

10 maanden geleden

In het begin hadden wij ook de premium protection, later zijn wij overgegaan op de etos luiers (ook vanwege de prijs). Ik vind die luiers van de kruidvat altijd sterk naar urine ruiken 🫣...

10 maanden geleden

Pampers Harmonie pants zijn wij heel tevreden over. (Wel prijzig) Hier gebruikte wij ook de luiers van. (Nog) geen ervaring met andere merken dus lees even mee.

10 maanden geleden

Luierbroekjes van kruidvat zijn top

10 maanden geleden

Etos (woezel & pip) vind ik heel fijn. Vaak ook acties en voordeelboxen. Ze stinken niet zoals kruidvat

10 maanden geleden

Wij hebben luierbroekjes van Pampers. De Baby Dry. Op dit moment die van Paw Patrol omdat ze in de aanbieding waren. We kijken gewoon wat er van Baby Dry in de aanbieding is maar ze zijn top. De anderen lekt ze door

10 maanden geleden

Reactie op D171922

Pampers Harmonie pants zijn wij heel tevreden over. (Wel prijzig) Hier geb ...
Wij gebruiken normale Kruidvat luiers en in de nacht krijgt ze (buikslaper) een luierbroekjes achterste voren aan. Bij m’n zoon overigens ook altijd tevreden geweest over Kruidvat broekjes. Liefst heb ik ze van de DM maar daar komen we niet vaak haha.

10 maanden geleden

Eerst pampers premium protection, maar later overgestapt naar Etos. Die zijn top, qua pasvorm, prijs en vasthouden van wat er allemaal in beland :)

10 maanden geleden

Etos 😊

10 maanden geleden

Etos woezel en pip maat 4+ luiers overdag en maat 5 luierbroekjes voor snachts

10 maanden geleden

Wasbaar, maar af en toe een wegwerp en dat is Woezel en Pip maat 4+ . Vind alle wegwerp zo stinken

10 maanden geleden

Wij gebruiken Etos luiers! Wij vonden de Kruidvat luiers extreem stinken na het kleinste plasje🤮 Etos luiers stinken ook wel, maar echt veeeel minder! Voor de nacht doen we vaak luierbroekjes, omdat mevrouw in de avond na het badje zoooo druk is dat een gewone luier niet aan te krijgen is😂

10 maanden geleden

Wij hadden hetzelfde. Laatst toch weer een keer etos woezel en pip geprobeerd omdat ik veel positieve berichten hierover lees maar tot 3 keer toe na 2 uurtjes al nat. Dus meteen weer over op pampers baby dry. Wel wat duurder, maar vrijwel nooit nat. Sowieso overdag niet.

10 maanden geleden

Wasbaar: perfect. Nog nooit een spuitluier gehad, lekt nooit door, stinkt niet zo vreselijk als wegwerp én je hoeft niet steeds op aanbiedingen etc te letten en bespaard geld 👍

10 maanden geleden

Ik gebruik de luiers van de Aldi (mamia). Maatje 4 voor overdag en 4+ 's nachts (buikslaper). Persoonlijk vind ik deze fijner dan de Pampers 🙈

10 maanden geleden

Luiers van Rascal & friends. Zou niet anders willen! Echt heerlijke luiers

10 maanden geleden

Koop Pampers bij de Nettorama! Luierbroekjes maat 4 en 5 zijn per pak €5,50! Wij gaan altijd 1 x per maand even inslaan.

10 maanden geleden

Jumbo! Love themmm😍

10 maanden geleden

Wasbare luiers. Leuke prints en stinkt minder dan de wegwerp. Ook begonnen met wasbare billendoekjes thuis, schilt ook wat centjes. Als wij wegwerp gebruiken, soms op stap, hebben wij voornamelijk Pampers harmonie gebruikt. Die doen het ook.