17 Reacties

3 jaar geleden

Puckababy inbaker slaapzak…Onze baby slaapt er heerlijk door, dus top!

3 jaar geleden

Hi! Mijn dochtertje heeft hetzelfde, puckababy geprobeerd maar daar werd ze heel boos van😂. Toen de love to dream swaddle en die werkt heel goed omdat ze toch nog der armen beetje kan bewegen maar niet zo dat ze zichzelf wakker maakt. https://www.bol.com/nl/p/love-to-dream-babyslaapzak-swaddle-up-inbakeren-baby-0-3-maanden-3-5-6-kg-all-season-grijs/9200000077117100?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Heb nu een slaapzak met ritsen besteld. Die ritsen rits je vast aan de slaapzak zelf. Van het merk pacco 😊

3 jaar geleden

Hier ook een Puck a baby maar je kunt ook gewoon een grote hydrofiel doek gebruiken om in te bakeren en uit te proberen of dat helpt! Wel opletten dat je het op de juiste manier doet..

3 jaar geleden

Hi! Mijn dochtertje heeft hetzelfde, puckababy geprobeerd maar daar werd ze ...
Zowel mijn dochter 2 jaar geleden, als mijn zoontje nu slapen ook heerlijk in de love to dream slaapzakjes. Ze hebben toch bewegingsruimte en liggen met de handjes omhoog maar maken zichzelf niet wakker.

3 jaar geleden

Puckababy piep.. in eerste instantie wel eens boos. Maar ze wende er snel aan.. nu slaapt ze er heerlijk en langer door. Ze maakte zichzelf ook wakker met zwaaiende armen.

3 jaar geleden

Onze dochter vindt de puckababy ook niets. Sindsdien ligt ze ook uit zichzelf wel rustiger in haar bedje.

3 jaar geleden

Ik kan deze inderdaad zeer aanbevelen! Swaddle up is het enige wat bij mijn dochtertje werkt én geaccepteerd wordt. Wij zijn van minimaal een half uur klooien om haar in slaap te krijgen en vervolgens tig keer wakker naar haar kunnen wegleggen voordat ze helemaal weg is gegaan

3 jaar geleden

Puckababy werkt bij ons goed. Bij onze eerste kleine ook gebruikt en was daar ook een succes. Als je wat wil proberen zonder hoge kosten kun je misschien op Vinted kijken?

3 jaar geleden

Fedde&Kees!

3 jaar geleden

Puckababy piep 0-3 maanden hebben wij. Ideaal! Ze kan haar armen nog wel vrij bewegen in de slaapzak, maar slaat zichzelf niet meer wakker

3 jaar geleden

Reactie op Gerda121

Puckababy piep 0-3 maanden hebben wij. Ideaal! Ze kan haar armen nog wel vr ...
Vraagje, zit die bij jouw kindje ook zo strak om de nek?

3 jaar geleden

Ik heb deze ook. Mijn zoontje slaapt er super mee.

3 jaar geleden

Reactie op wishes1994

Bij mijn baby zit die wel behoorlijk strak om de nek! Viel mij ook al op!

3 jaar geleden

Hier ook op zoek naar slaapzak, mijn dochtertje slaapt op haar zij, maar ook wordt ze wakker van haar armpjes. Iemand een tip?

3 jaar geleden

Reactie op wishes1994

Ik dacht ook dat hij strak zit naar je kunt makkelijk en vinger er tussen stoppen. Meer ruimte kan er naar mijn idee een handje of armpje doorheen of dat ze te ver in de zak kunnen zakken. Dus ik denk dat het zo nauw aansluit uit veiligheid.

3 jaar geleden

Reactie op wishes1994

Klopt ja. Maar ik voel haar handjes altijd tegen de bovenkant aan, als het wijder zou zijn, komt ze er doorheen met d'r handen ;-) En mn vinger kan er idd nog tussen, dus is niet te strak!