9 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op C hantal
Ik zou dan gaan voor het lakentje van Fedde&Kees, die werkt echt geweld ...
Blijven de armpjes daar ook goed onder zitten?

2 jaar geleden
Reactie op Cynthia0704
Blijven de armpjes daar ook goed onder zitten?
Bij ons zoontje wel, je kan 'm zelf verstellen hoe strak je het lakentje wilt hebben. Wij hadden zelf het systeem van het slaapzakje gemaakt met drukkertjes bij de armen en heupjes, aangezien meneer het voor elkaar kreeg om met zijn handen te bewegen in de Fedde&Kees Slaapzak waardoor hij alsnog onrustig sliep.

2 jaar geleden
Ja ik zweer bij puckababy. Bij mijn eerste dochtertje heb ik de inbakerzakjes gebruikt ook heel fijn. Mijn tweede dochtertje was inbakeren niet nodig en hebben we eerst gekozen voor een slaapzak van prenatal maar die viel erg klein en was niet tevreden over de kwaliteit. We hebben voor haar de Newborn slaapzak van puckababy gekocht en dan de 0,5 tog en gebruiken een lakentje en dekentje. Deze kan je ook in de droger doen en de teddy variant niet. Kwaliteit is top ook voor haar handjes als die koud zijn kan je die instoppen ideaal! Vorige week begonnen met slaapzak en gaat tot nu toe erg goed , ze is nu 9 weken oud.

2 jaar geleden
Ik heb hier een puckababy. Ik heb ze gezien de prijs, tweedehands gekocht. Ik kan niet meer zonder hahah. Na ja mn dochter kan vooral niet meer zonder 😅

2 jaar geleden
Reactie op C hantal
Ik zou dan gaan voor het lakentje van Fedde&Kees, die werkt echt geweld ...
Ik ben ook echt een groot fan van het lakentje van Fedde en Kees, inderdaad een aanrader. Wij gebruiken ook de slaapzak van Fedde en Kees, heel af en toe ritsen er de armen dicht, maar vaak hebben we hen gewoon open staan. Ik heb dit via Vinted gekocht, scheelt veel in prijs.

2 jaar geleden
Reactie op Wens2-0-2-2
Ik ben ook echt een groot fan van het lakentje van Fedde en Kees, inderdaad ...
Ik ben dus al een tijd op zoek naar zo’n lakentje op Vinted maar ik vind ze daar ook nog duur. Heb wel een doorgroei bed 70x140
Ik vind het ongelooflijk moeilijk wat te doen. Puckababy piep hielp niet. Inbakeren niet. Gewone slaapzak werkt wel maar maait ongelooflijk met z’n armen. Dus ja wat is wijsheid?

2 jaar geleden
Reactie op Wens2-0-2-2
Ik ben ook echt een groot fan van het lakentje van Fedde en Kees, inderdaad ...
Scheelt heel veel, wij hebben het lakentje nieuw gekocht maar dit moest vanwege m'n parfumallergie. We gebruiken het lakentje nu ook weer bij m'n dochtertje, nu nog losjes en wie weet later strakker. Voor nu vind ik het ideaal vanwege de rits, niet meer strak hoeven instoppen dat m'n nagels afbreken.😂