43 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd 💕Ik heb bij de foliumzuur vitamine d erbij in en slik visolie aangezien ik geen vis eet

4 jaar geleden

Ik slik de Davitamon compleet zwanger met visolie! Zit alles in wat je nodig hebt tijdens de zwangerschap

4 jaar geleden

Ik neem een omega 3 kuur. (Want vaak van veel mensen zijn de cellen verhard waardoor de extra suppletie niet goed word opgenomen pas als je cellen weer soepel zijn kan je extra suppletie gaan nemen. ) De omega 3 kuur Is zowel goed voor je als voor de baby. Voor de hersenen, bloedvaten, de ogen, ontwikkeling.

4 jaar geleden

Ik slik foliumzuur, vit D, vit C, visolie en magnesium. Dit slikte ik ook al voor de zwangerschap dus ben hier gewoon mee door gegaan!

4 jaar geleden

Ik slikt eerst foliumzuur maar ben over gegaan naar compleet zwanger van Davitamon met visolie, foliumzuur en d3

4 jaar geleden

Davitamon compleet zwanger met visolie Tip: nu 1+1 bij Albert Heijn

4 jaar geleden

Mamma compleet is voldoende. Folaat hoefde niet ik slik deze

4 jaar geleden

Gebruik ook Davitamon compleet!

4 jaar geleden

Ik slik 3 verschillende: - folium + vit d - ijzer + vit c - extra vit d (na bloed prikken bleek deze nog te laag, dus op advies van mijn huisarts) De eerste al sinds april vorig jaar, de tweede erbij sinds de eerste miskraam in juli en de extra vitamine d sinds februari dit jaar na bloedprikken

4 jaar geleden

Ohhh goed om te weten, ik denk dat ik ook davitamon ga halen waar visolie in zit. 🤔Sinds we geen sushi meer mogen valt vis weg uit mijn schaal 😂🙈

4 jaar geleden

Is omnibionta pronatal ook goed?

4 jaar geleden

Ik gebruik Davitamon compleet zwanger, zit alles in aan vitaminen, ijzer, foliumzuur noem maar op

4 jaar geleden

Folaat, vitamine D, visolie, ijzer. Vitamine C in bruistablet vorm.

4 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Folaat, vitamine D, visolie, ijzer. Vitamine C in bruistablet vorm.
Neem je dit iedere dag?

4 jaar geleden

Reactie op Mamaaa93

Neem je dit iedere dag?
Ja! Eerst slikte ik Davitamon, maar ik las dat foliumzuur een synthetische vorm is en dat folaat de natuurlijke vorm is, waardoor je lichaam het beter kan opnemen. Folaat zit namelijk ook in bepaalde groentes!

4 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Ja! Eerst slikte ik Davitamon, maar ik las dat foliumzuur een synthetische ...
Ik heb het nagevraagd maar de davitamon was voldoende. Folaat was echt niey nodig

4 jaar geleden

Davitamon mamma compleet dan. En dan heb je 2 soorten. Met en zinder visolie

4 jaar geleden

In omnibionta zit alles wat je nodig hebt

4 jaar geleden

Reactie op SuzanneKW

Ik slik 3 verschillende: - folium + vit d - ijzer + vit c - extra vit d (na ...
Had ook eens te weinig maar zeker weten doenik het niet zal navragen of dat in andere bloedtest mee genomen kan worden

4 jaar geleden

Reactie op Frozen

Davitamon mamma compleet dan. En dan heb je 2 soorten. Met en zinder viso ...
Mama compleet is geloof ik voor na de zwangerschap