8 Reacties

9 maanden geleden

Wij laten onze white noise de hele nacht aan. Is dat eventueel een optie? Die van ons kan opgeladen worden.

9 maanden geleden

Ik heb een moonie! Die gaat aan als m’n dochter weer gaat huilen binnen 3 uur nadat ie uit is gegaan.. Dus niet de héle nacht, maar ik vind m wel echt top!!!

9 maanden geleden

Reactie op December_22

Ik heb een moonie! Die gaat aan als m’n dochter weer gaat huilen binnen 3 u ...
O deze had ik nog niet gevonden maar super fijn schilt een hoop batterijen maar wat een prijzen zeg 🙈

9 maanden geleden

Reactie op penotti

O deze had ik nog niet gevonden maar super fijn schilt een hoop batterijen ...
Wij hebben ook een Moonie. Inderdaad een investering, maar dubbel en dwars waard. Onze dochter heeft op het moment niet echt de white noise nodig (makkelijke slaper), maar is echt gehecht aan de beer dus gaat nog gewoon mee naar bed

9 maanden geleden

Wij hebben van flow Amsterdam. Is met batterijen, maar wij gebruiken oplaadbare. Voldoet verder aan al je eisen. Voor elk kind hebben we er eentje. Wij hebben bijvoorbeeld ook een nachtlampje voor onze dochters die oplaadbaar is. Maar dan zit je om de dag met een ding dat je niet mag vergeten op te laden. Niet voor ons gemaakt 🙈 dus vandaar oplaadbare batterijen. Van de IKEA overigens, zijn fantastisch.

9 maanden geleden

Reactie op penotti

O deze had ik nog niet gevonden maar super fijn schilt een hoop batterijen ...
Ja heel duur 😅!! Wij hadden m gekregen, maar met de wetenschap van nu had ik m zeker ook zelf gekocht.. ondanks de prijs. De white noise is top, maar mn dochter vindt de beer ook gewoon echt een leuke knuffel! En gaat best lang mee en is snel weer opgeladen ☺️

9 maanden geleden

Numsy 😊

9 maanden geleden

Hier ook de moonie🐻 echt een aanrader. Onze dochter slaapt er nog steeds mee geeft herkenning en brengt rust.