3 Reacties

vorige maand

Klinkt als night terrors.. veel info over te vinden, incl tips 馃憤馃徎 het wordt beter! Sterkte 馃槄

3 weken geleden

Wij nemen hem bij ons in bed, want dan slaapt hij erna wel door. Maar ik weet dat dit persoonlijk is 馃挄 Wij hebben van alles geprobeerd maar al weken iedere anderhalf a twee uur is het huilen om nachtmerries terwijl hij z'n ogen nog dicht heeft maar wel rechtop zit. Als ik hem wil kalmeren dan gaat ie ook alleen nog meer slaan enzo. Heel soms hielp het wel om van een afstandje kalm te zeggen "mama is bij je, ik ben bij je, je bent niet alleen" Maar meestal was het even erna weer paniek. We zijn zo moe dat we hem nu dan meenemen naar ons bed. Voor ons voelt dit goed. Echter willen we wel iedere avond dat hij het wel eerst probeerd in zijn eigen bed

vorige week

Hier hetzelfde. Gouden ei nog niet gevonden. Bij ons in bed werkt niet, is voor haar niet logisch dus slaapt ze sowieso niet. Ene keer helpt bij haar blijven, andere keer juist niet. Vreselijke fase in combi met een baby die ook nog 3x per nacht komt 馃