20 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn 2 weken terug voor de eerste keer gegaan, mits wat bijsturen in het zitje ging het super! Let wel, zorg dat je een winkellijstje en/of je partner bij hebt, want het is super afleidend. 😁 De fascinatie is zoooo schattig! Ik was de helft van mn boodschappen vergeten 😆

één jaar geleden

Reactie op YourMemory

Wij zijn 2 weken terug voor de eerste keer gegaan, mits wat bijsturen in he ...
Aah lijkt me ook super schattig om te zien haha. 😊

één jaar geleden

Ik heb die van ons nu 2x in het zitje van de winkelwagen gedaan. Ik heb haar ingestopt met een deken zodat ze wat vaster zit en een speeltje meegenomen dat ik aan de stang van de kar kan vastmaken. Ik vond mezelf super goed voorbereid. Wat mevrouw deed was zich steeds om willen draaien en de 1e keer spuugde ze over alle boodschappen heen. De 2e keer ging wat beter 😆

één jaar geleden

Dit is te lief. Echt een wereld die voor ze open gaat. Zoveel kleuren te zien

één jaar geleden

Reactie op Marloes712

Ik heb die van ons nu 2x in het zitje van de winkelwagen gedaan. Ik heb haa ...
Hahahahaah. Mooi voorbeeld van moederschap. Zo leuk om te lezen dat je dan denkt goed voorbereid te zijn, en het dan alsnog helemaal mis gaat. Heel goed dat je het dan nogmaals probeert!!

één jaar geleden

Ohhhh, ik heb dat nog niet geprobeerd! Ze zit ook zelf in de kinderstoel, dus wellicht kan ik dit ook proberen met een extra dekentje ofzo. Dan kan ik weer wat fatsoenlijker mijn boodschappen doen ipv onderin de wandelwagen frutten of met een wandelwagen en een mandje lopen 🫢

één jaar geleden

Reactie op Drommedaris

Ohhhh, ik heb dat nog niet geprobeerd! Ze zit ook zelf in de kinderstoel, d ...
Ik heb pas bijna perongeluk een 5 kilo zak aardappels gestolen omdat ik die onderin de kinderwagen had gelegd en naderhand bij de zelfscan was vergeten. Ik kreeg controle en toen pas herinnerde ik me de zak aardappels. Het meisje dat me controleerde reageerde super goed maar ik voelde me wel een beetje alsof ik de boel probeerde te besodemieterd. Lekker alles in het karretje voortaan. Aardappels en kind 😆

één jaar geleden

Reactie op Marloes712

Dit is te lief. Echt een wereld die voor ze open gaat. Zoveel kleuren te zi ...
wow dat zie ik die van mij nog niet doen, die lijkt ook kwa uiterlijk veel meer baby nog. wel leuk om te zien trouwens, mega schattig 🥰

één jaar geleden

Reactie op Marloes712

Ik heb pas bijna perongeluk een 5 kilo zak aardappels gestolen omdat ik die ...
🤣 wij hadden het laatst op vakantie in de dierentuin, bij zo'n restaurant. Even de flesjes drinken onderin. Bij de tafel kwamen we erachter, oeps 🤭

één jaar geleden

Hier ook 2 weken geleden met gestart. Is sinds gisteren 7maand

één jaar geleden

Ons zoontje is bijna 8 mnd. zit stevig maar kan nog niet zelf gaan zitten zegmaar. Is dat te vroeg voor winkelkar en fietsstoeltje? Als hij verder wel stabiel oogt. natuurlijk eerst korte ritjes en goed opletten etc etc. nog mensen die hun kinderen al in winkelwagentjes of fietszitjes doen?

één jaar geleden

Reactie op maria_1234

Ons zoontje is bijna 8 mnd. zit stevig maar kan nog niet zelf gaan zitten z ...
met "zit stevig" bedoel ik in de eetstoel. ik heb het dus nog niet gedaan in kar of fiets

één jaar geleden

Reactie op maria_1234

met "zit stevig" bedoel ik in de eetstoel. ik heb het dus nog niet gedaan i ...
Zit hij als hij los zit wel stevig en valt hij niet om?

één jaar geleden

Ik heb haar gisteren in de winkelkar gezet, dit ging prima! Zij is 8,5 maand en kan zelfstandig gaan zitten en weer kruipen etc. Ze valt ook niet meer om. Ik doe haar nu ook heel korte stukjes op de fiets. Maar dan moeten ze wel echt zelf heel stevig kunnen gaan zitten. Fietsen is erg belastend voor de rug.

één jaar geleden

Reactie op maria_1234

Ons zoontje is bijna 8 mnd. zit stevig maar kan nog niet zelf gaan zitten z ...
In de fietsstoel is echt pas beter om te doen als ze zelfstandig tot zit kunnen komen. Het vraagt namelijk heel veel van de rug en nekspieren. Over het algemeen wordt genomen dat deze dan pas sterk genoeg zijn om al die klappen op te vangen. Winkelkar zou ik zelf iets eerder aandurven. Daar hoeft je baby niet veel klappen opgevangen als het goed is.

één jaar geleden

8,5 maand, en vorige week voor het eerst in het karretje. Ik denk dat als je dochter zelf rechtop kan gaan zitten en ook stevig zit het voor even geen probleem is. Tenzij ze echt heel fijntjes en klein is en het zitje dus echt veel en veel te groot is. Dan zou ik het persoonlijk niet doen. Kleine tip, mijn dochter klimt graag en trekt dus haar beentjes op als ik niet goed oplet en wil dan rechtop gaan staan (ze staat al een hele tijd als ze zich kan vasthouden, dus sterke beentjes)

één jaar geleden

Mijn dochtertje van de week voor het eerst in het winkelwagentje gezet. Ze is sterk en kan zelf van lig tot zit komen, alleen als ik een bocht moest maken wilde ze nog wel eens wat omvallen 🙈

één jaar geleden

Onze dame kan nog niet van lig naar zit komen. Maar gaat wel zelfstandig staan vanuit zit. Ze is bijna 8 maanden. Dit doet ze al en tijdje, en gaat ook al tijdje mee in de winkelkar en op de fiets. Vanaf haar geboorte al hele sterke rug en nek spieren. Ze kwam al heel snel omhoog met haar nekje.

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Zit hij als hij los zit wel stevig en valt hij niet om?
Als hij los aan het spelen is voor zich iit dan kan hij een paar minuten zittend zelf spelen. Maar als het speeltje een beetje valt naar de zijkant of hij raakt afgeleid dan valt hij wel om. Ik ga icm de berichten die ik hier lees toch even mijn geduld bewaren nog 🥰

één jaar geleden

Reactie op maria_1234

Ons zoontje is bijna 8 mnd. zit stevig maar kan nog niet zelf gaan zitten z ...
Winkelkarretje deden wij toen ons meisje kon zitten, maar het fietsen zou ik echt nog mee wachten. Onze dochter kan zelf van lig naar zit sinds ruim een maand al (is nu bijna 8 maanden) maar fietsen hebben we nog niet gedaan. Bij fietsen heb je ook hobbels en ga je harder dan in een winkelkarretje. Wij gaan als ze 8 maanden is proberen te fietsen. Ze kan ook al optrekken en kruipen enzo, dus denk dat ze wel stabiel genoeg is!