21 Reacties

één jaar geleden

Wij doen niks speciaals. We zijn wel eerder opgestart toen alle kinderen wakker waren, maar door de dag gaan we gewoon ons ‘normale ritme’ volgen. We zien wel waar het schip strandt. Tot nu toe hanteerden we in de avond gewoon de normale bedtijd op de nieuwe tijd, in jouw geval dus gewoon 1900. Elk jaar zo gedaan, de oudste is nu 3 jaar en 3 maanden en het komt elk jaar goed. Een extra snack ter overbrugging naar de lunch wil nog weleens helpen. Voor je het weet loopt het allemaal weer! Succes!

één jaar geleden

Ik volg, hier was hij om 04.30 al wakker (doorgelekt arm kind) anders was hij denk ik rond 6e wakker geworden denk ik. Denk dat ik hem gewoon volg en dan zie ik het wel. Zn eerste dutje is nu al... ga hem niet rekken. Dan misschien proberen om avond iets op te schuiven.😊

één jaar geleden

Wij volgen gewoon wat de kindjes aangeven en willen. Komt vanzelf wel weer in het ritme.

één jaar geleden

Wij volgen onze dochter, was vanmorgen ook om half 7 nieuwe tijd wakker en ligt er nu net weer in. Eigenlijk net als iedere dag.

één jaar geleden

Wij hopen dat hij op oude ritme blijft. Wil zeggen in nieuwe tijd om 7 uur wakker en om 20 /21 naar bed. Voor ons is het een fijn iets omdat hij dus laat wakker wordt en laat gaat slapen. Nu zou dat dan toch al uurtje vroeger zijn.

één jaar geleden

Ik heb vanaf afgelopen woensdag mijn kleine elke dag een kwartiertje later naar bed gebracht….alleen werd ze ziek en kreeg ze een ander ritme….geluk was dat ze gisteren nog tot 17.15 geslapen had en dus ook pas later naar bed ging (rond 19.45). Ze werd vanochtend nieuwe tijd om 8 uur wakker 🤭

één jaar geleden

Herkenbaar? Mijn zoon is helemaal van slag ervan. Eindelijk een fijn ritme gevonden nu weer drama 😫

één jaar geleden

Wij doen niets speciaals. Ze gaat gewoon weer op het normale ritme naar bed voor dr dutjes. En hopelijk gaat ze vanavond ook beetje op hetzelfde tijdstip naar bed. & dan zien we wel wat de nacht brengt.

één jaar geleden

Wij hebben hier het middag dutje over geslagen gisteren (totaal niet door gehad we waren de deur uit en hij had goede zin) en hij is om half 7 naar bed gegaan. Hij was om 8 uur wakker (dus 9 uur!?!) vanochtend!

één jaar geleden

Wij hebben al een paar dagen geschoven met tijden. Gisteren de 'nieuwe' tijden aangehouden. Dus alles een uur later. Ze werd warempel gisteren om 7 uur wakker dus dat kon makkelijk! Ze is normaal rond 6 uur wakker. Vandaag ook, dus wel blij mee! Wij doen altijd eerste dutjes rond kwart over 9 en tweede rond 14 uur en dan in half 19 naar bed.

één jaar geleden

Reactie op Ceboel89

Wij doen niets speciaals. Ze gaat gewoon weer op het normale ritme naar bed ...
Hier precies zo. Ze waren wel wat meer vermoeid maar dutjes zijn goed gegaan en vanavond vannacht zien we wel weer 😅 Gewoon de dag volgen als normaal Ik heb er blijkbaar meer last van dan de kids 😂 ik was om 4:45 klaar wakker 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Hier precies zo. Ze waren wel wat meer vermoeid maar dutjes zijn goed gegaa ...
Heel herkenbaar 😅 Was zelf ook wakker om 06:00. Dutjes zijn hier ook goed gegaan dus we gaan zien wat de nacht gaat brengen

één jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Wij doen niks speciaals. We zijn wel eerder opgestart toen alle kinderen wa ...
Dit dus, werkt al 2 jaar voor de oudste en vandaag ging het ook prima met de jongste 🤗😁

één jaar geleden

Nou hoe is jullie nacht gegaan? Hier de kleinste (18-12) huilen van 22:30-23:00 en om 5:45 wakker. Om 6:30 wel beu dus krijsen waardoor grote broer van 2.5 ook wakker werd 😅 Vanavond iedereen op tijd naar bed 😁

één jaar geleden

Mijne is van 30-11 Drama!!! Hij is vaak wakker geworden in de nacht.. en krijsend wakker geworden om 530 😤😤😤😤😤😤😤😤

één jaar geleden

Hier gewoon prima gegaan. Van te voren echt gedacht om bedtijd steeds iets op te schuiven. Vrijdag moest de kleine alleen om 6:30 bij de opvang zijn. Dat plan zou daarom al niet werken. Dus… gewoon go with the flow en wat blijkt eerste ochtend (zondag) om 6:00 uur stipt wakker. Dutjes beide een kwartier later gedaan en vanmorgen was ze om 6:15 uur wakker. Gelukkig vanmorgen een dutje weer iets later kunnen doen dan gisteren. Waarschijnlijk zitten we eind deze week wel weer op 7:00 uur wakker worden. En zo niet… dan niet. Ik voel me ook gewoon zo fit om 6:15 dat het mij ook echt niets uitmaakt 🤣

één jaar geleden

Het was een drama nacht 😩. Vanaf 03:30 ieder half uur op de klok gezien.. Geen krijssen gelukkig maar wel klaar wakker. Om 06:30 was ze dr echt klaar mee haha. Op naar een betere nacht vanavond 🤞🏼

10 maanden geleden

Hier vanochtend eindelijk wat later wakker 🤗 peuter rond 6:15 en baby 6:30. Durf het bijna niet te zeggen haha. Hopen dat deze lijn doorzet. Hoe gaat het bij de rest?

10 maanden geleden

Reactie op brennie38

Hier vanochtend eindelijk wat later wakker 🤗 peuter rond 6:15 en baby 6:30 ...
Vanochtend 6.30 uur🤗

10 maanden geleden

Hier vanmorgen voor het eerst 07u ipv 05.15u🤣