7 Reacties
3 jaar geleden
Hey,
Ik heb ook bij bonprix een winterjas besteld, zelfde als wat jij hebt mijn eigen maat paste niet vanwege de buik. Ik heb hem gewoon geruild voor een maar groter, eventueel 2 ligt eraan hoe het ene maatje groter zit.
3 jaar geleden
Ik heb vorig jaar een (geen zwangerschaps) oversized teddy winterjas bij de h&m gekocht. Hij was toen eigenlijk een maat te groot, maar dat komt nu goed uit. Ik ben ook in de 30 weken en heb nog ruimte zat om te groeien. Ik verwacht dat je bij zo’n jas ook wel samen met je kindje er in kan.
En anders de jas 2 maten groter bestellen. Dan zal die sowieso wel passen. Het maakt toch ook niet uit als die jas wat te groot is.
3 jaar geleden
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/jassen/prenatal-2-in-1-zwangerschapsjas-1410580010.html?dwvar_1410580010_kleurnaam_60=Black&cgid=#q=Zwangerschapsjas&start=1
Ik heb deze van de prenatal. Had normaal maat S, maar heb hem nu dus in maat M gekocht zodat ik hem ook tot het einde kan dragen. Fijne warme jas en je kunt hem na de zwangerschap ook nog dragen als je het tussenstuk eruit haalt (of met baby in de draagzak met tussenstuk erin).