12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Winterjas koop ik altijd iets ruimer dat ze vaak dikke trui of iets onder aan hebben

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anne evers

Winterjas koop ik altijd iets ruimer dat ze vaak dikke trui of iets onder a ...
En tegen de winter zak wel 80 zijn waar de meeste in zitten of zelf 86

茅茅n jaar geleden

Ik zou het persoonlijk niet doen. Mijn dochter zit nu in 68-74 en ben nu beetje op vinted aant kijken voor herfst winterkleding in maat 80. Beter iets ruimer dan te klein. En zoals hierboven staat, vaak heb je in de winter lange mouwen rompers en truitjes waardoor de jas wel iets groter moet zijn.

茅茅n jaar geleden

Ik zou die zeker niet in maat 74 kopen, maar in maat 80 of groter. Er zit kleding onder en het is nu pas juli/ augustus en tegen de tijd dat het winter is, past je zoontje echt allang maat 80. Ik koop voor m鈥檔 oudere kindjes eigenlijk met dit soort dingen altijd een maat groter; ze groeien er vanzelf in. Beter iets te groot dan te klein 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

dankjullie wel. had ook al een beetje t idee dat het m niet ging worden inderdaad!

茅茅n jaar geleden

Kaartjes eraan laten, als het mooie aanbieding is zou ik het wel aandurven. Anders eventueel weer door verkopen. Kan ook zomaar half september al een winterjas nodig zijn. Heb je dan een 74 nodig betaal je de hoofdprijs. Mijn dochter gaat nu net over naar 74, heb een winterjas in 74 en in 80 liggen.

茅茅n jaar geleden

Is dat leuke jasje niet in een groter maatje op vinted te vinden ? Kan je altijd proberen馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Chantal000

Is dat leuke jasje niet in een groter maatje op vinted te vinden ? Kan je a ...
dat was dus op vinted ! maar ik ga het niet gokken. Komt vast weer wat anders leuks voorbij

茅茅n jaar geleden

Ik durf helemaal niks meer te kopen.. onze dochter is bijna 8 maanden en zit in 80/86. Ze is zo snel gegroeid. Heeft gewoon maat 74 overgeslagen 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op LucieTaams

Ik durf helemaal niks meer te kopen.. onze dochter is bijna 8 maanden en zi ...
zoo wat een verschil tussen die kleintjes he, die van ons is ook bijna 8 mnd maar in maat 68. Ookal vind ik ook dat hij ook groeit als kool!

茅茅n jaar geleden

Hier ook maat 68 maar vind het zo moeilijk in te schatten welke maat hij voor winterjas nodig heeft. Maar Nu is er overal sale馃槀馃槀 twijfel zo hard

茅茅n jaar geleden

Reactie op LucieTaams

Ik durf helemaal niks meer te kopen.. onze dochter is bijna 8 maanden en zi ...
Wauw nu al in 80 snap dat je niks durft te kopen