7 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ezra een uur later naar bed gedaan de dag erna en niks meer aan de hand

één jaar geleden

Wat bij ons heel goed hielp is haar toen de klok 1 uur vooruit ging haar 1 uur later naar bed te brengen en haar de volgende dag bijna hetzelfde ritme aan te houden en niks eraan te veranderen.

één jaar geleden

Wintertijd sucks… wie dat ooit verzonnen heeft. Bij m’n dochtertje van 10 maanden gaat het best oké. Bij m’n zoontje van nu 4,5 was het ook altijd drama. Elk kindje reageert er anders op. Hier duurt het meestal een volle week voordat ze gewend zijn. Hoop dat dat bij jou ook het geval is! Heb verder geen tips helaas. Succes 🍀

één jaar geleden

Ons dochtertje is nu om 06:30 uur wakker terwijl dat normaal gesproken om 07:00 / 07:30 uur was, opzich nog prima. Alleen overdag doet ze in de middag een hazenslaapje van 45 minuten.. ik weet niet of dit ook door een sprong oid kan komen? Herkend iemand dit ook?

één jaar geleden

Reactie op MarBri

Ons dochtertje is nu om 06:30 uur wakker terwijl dat normaal gesproken om 0 ...
Hier zit ze in de 2 laatste dagen van haar sprong. De gehele maand goed gegaan tot de wintertijd dus ik weet het niet of het daardoor komt

één jaar geleden

Onze dochter wordt de laatste dagen wakker om stipt 4u30 🥴 Voordien sliep ze tot 6 uur ongeveer, dit is ze zo gewoon omdat ze mee moet vertrekken met mij om 6u50 tijdens de week. Ze is op vlak van dutjes ook wat van slag, haar uren kloppen niet meer. Ik krijg haar flessen en hapjes ook niet opgeschoven naar het nieuwe uur waardoor ze ‘s avonds heel lastig kan worden

één jaar geleden

Ik volg even mee voor de gouden tip. Ik weet helaas niet wat zou helpen want onze dochter heeft er ook wel last van.. Ze werd standaard ergens tussen 06:30 en 07:00 wakker. Nou nu is t standaard 05:00 😩. De dutjes gingen tot aan vandaag ook echt slecht.. Vandaag was de 1e dag dat ze overdag weer goed sliep dus ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.