12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb daar ook heel veel last van. Maar ben er ook nog steeds niet achter wat het precies is 馃檲馃槄

3 jaar geleden

Same here, extreem weinig maar zie het ook 馃ズ

3 jaar geleden

Ik heb het ook! Is opgedroogd colostrum. Schijnt al beetje melk te zijn.

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van en onder de korstjes zie ik wit in de tepel zitten. Dus ik ga er gewoon vanuit dat het al begin is van de melk. 馃槉 Ik heb er vooral in de nacht last van.

3 jaar geleden

Inderdaad klaarmaak voor bv. Bij mij is het overigens nooit helemaal weggegaan in de drie jaar die er tussen zit. Maar melkproductie ook nooit helemaal volledig. Niet dat er wat uitkomt maar denk bij stimulatie wel had gekund

3 jaar geleden

Moet je die korstjes dan laten zitten? Of eraf wassen/ krabben?

3 jaar geleden

Ik zelf maak het gewoon een beetje schoon met water en washandje. Als ik het laat zitten kom het uiteindelijk in de beha en korstjes in beha zit niet fijn 馃ぃ馃槀

3 jaar geleden

Ik haal ze er wel altijd af! Vind niet zo fris zelf. 馃き

3 jaar geleden

Het is soms best gevoelig dus ik maak het zo veel mogelijk onder de warme douche schoon en schrob het een beetje met een zachte handdoek. Ik krijg t niet helemaal eruit, soms doet het een beetje pijn. Hopelijk een voorteken dat de de borstvoeding gaat lukken !

3 jaar geleden

Dat is inderdaad de borst die aan het oefenen is. Zegt helaas niks over de melkproductie straks. Mijn vk adviseerde om t vooral ook niet te stimuleren ivm het kunnen opwekken van vroegtijdige wee毛n.

3 jaar geleden

Yes heb ik ook is opgedroogd colostrum

3 jaar geleden

Is inderdaad begin van melkproductie. Het beste is de korstjes te laten zitten hoe lastig ook. Je kan daardoor een borstontsteking krijgen. Mocht je ze toch willen weghalen dan moet je het onder goeie hygi毛ne doen. Zelf doe ik het vaak onder de douche 馃.