5 Reacties

één maand geleden

Kinderen van die leeftijd kunnen nog niet goed met hun emoties omgaan en zien alles nog vanuit hun eigen perspectief. Het hoort erbij helaas. Ik zou zeggen lees dit even door 😘 https://www.nutriciavoorjou.nl/peuter/ontwikkeling/sociaal-emotioneel.html

één maand geleden

Hoi hoi, ik herken het. Mijn jongste zoontje doet precies het zelfde. Ik heb er ook al op verschillende manieren erop gereageerd maar niks tot vrijweing helpt. Ik weet het ook niet meer en volg graag voor tips tips. Ik weet wel dat het is omdat hij zich niet kan uiten in woorden of kenbaar maken maar wat ik eraan moet doen. Ik weet het niet 🤷🏻‍♀️. Heel stom maar wel fijn dat ik weet dat mijn jongste zoontje het niet als enige doet.

één maand geleden

Ohhhh wat fijn om te lezen meiden. Hier precies hetzelfde! Ik ga er maar in dat het een fase is een dat hij gegrustreerd is omdat dingen die hij wilt nog niet altijd lukken. Echt ondernemend mannetje. Maar ook ik lees graag tips als iemand dat heeft 🤭

één maand geleden

Ja hoor, hier ook. Ik laat haar altijd even boos zijn. Ben inmiddels van weinig meer onder de indruk. Blijf zelf rustig en kalm. Ga vlakbij op de grond zitten, maar ze wil vaak niet bij mij komen. Ook prima. Als ik haar oppak wordt ze alleen maar bozer :) Als ze iets rustiger wordt probeer ik haar af te leiden met wat anders, een boek of haar pop. Lukt soms wel en soms niet.

één maand geleden

Hier ook! Vooral dat bonken met dat hoofd tegen muur of vloer vind ik echt vreselijk om te zien. Wat doen jullie als ze dat doen?