7 Reacties

6 maanden geleden

Wat een lief berichtje! En ik sluit me hier helemaal bij aan. Ons ventje slaapt ook geregeld bij ons in bed. Kan ook goed zelf slapen maar "zoekt" ons echt snachts. Als hij tussen ons in ligt, voelt hij af en toe of wij er nog zijn (een van ons is ook goed haha). Dan volgt er vaak een tevreden zuchtje en houd zijn handje lekker op ons. Ik smelt hiervan en vind het vreselijk lief. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook beter slaap met hem naast me, dan als hij in z'n eigen bedje ligt, dan wordt ik zelf veel vaker wakker ookal slaapt hij gewoon door haha! Ik ben ook van mening dat je je gevoel moet volgen en niet het boekje! ♡

6 maanden geleden

Ja heerlijk hè samen slapen! Dat heerlijk ontspannen lichaampje dat af en toe een handje uitsteekt om te voelen of je er nog bent! Moet er ook echt aan wennen dat ik niet meer standaard bij haar lig…

6 maanden geleden

Ik slaap ook samen met mijn zoontje in 1 bed. Hij wilt zelfs op mijn kussen liggen samen, zo fijn vindt hij dat om met mij te liggen. En eerlijk? Ik ook. Mensen verklaren me voor gek. 😳

6 maanden geleden

Hier slapen we ook samen met ons zoontje. Hij kwam tot 1 jaar nog voor een flesje melk elke nacht maar dit is zo opeens overgegaan en slaapt nu de nachten door. Het komt inderdaad vanzelf. We hebben hem altijd gevolgd in zijn behoefte, nooit laten huilen in een eigen bed en lekker veilig bij ons. Hij heeft nu een eigen bed van 140x200 waar mijn partner en ik het afwisselen om met hem te slapen. Ze zijn maar zo kort klein en uiteindelijk wil hij vast ook alleen in zijn eigen bed slapen, als hij er klaar voor is 🥰

6 maanden geleden

Wat een mooi bericht! Onze dochter slaapt ook bij ons in bed en ik vind het heerlijk. Mensen die het weten hebben vaak commentaar en zeggen dat ze nu niet meer in haar eigen bed te krijgen is. Mijn partner gaat dan twijfelen of dat we wel het goede doen en gelooft eerder de mensen met commentaar maar ik ben ervan overtuigd dat ze uiteindelijk gewoon in haar eigen bed gaat als ze er klaar voor is. Ik hoop dat ze nog heel lang lekker bij mij slaapt 🥰🥹

6 maanden geleden

Wat een fijn bericht te lezen. Ik laat ons ventje ook bij mij in slapen. Eerst in een co sleeper maar daarna al gauw vanaf halverwege de nacht en tegenwoordig rond 23 uur bij mij in bed. Mijn man trekt dit niet dus die vertrekt naar de logeerkamer 🤣 Wij overwegen ook een Vloerbed en zou graag eens met iemand er over hebben/sparren die dit al doet? Onze vent is 15 maanden

6 maanden geleden

Gister nog de opmerking gehad dat je je baby niet moet laten wennen aan samen slapen op het moment dat ik zei dat onze dochter vaak tussenons in ligt. Ik heb er lak aan. En ja ik slaap zelf soms lichter als ze tussenons in ligt maar geniet r ook heel erg van. ❤️