9 Reacties

één jaar geleden

Helpt whitenoise niet? Volgens mij hebben ze die ook op het kdv. Is ze gewend dat ze wordt gewiegd of laat je dr ook alleen in slaap vallen?

één jaar geleden

Reactie op Asmaetjeee

Helpt whitenoise niet? Volgens mij hebben ze die ook op het kdv. Is ze gew ...
Nee whitenoise helpt helaas niet. En ze is gewend om gewiegd te worden. Alleen in slaap vallen is echt pas een paar keer gelukt in 8 maanden tijd.

VRIEND

één jaar geleden

Ons meisje gaat nu twee maandjes naar de opvang en ik maakte me er toen ook behoorlijk druk om. Eerst voedde ik haar altijd in slaap aan de borst en daarna wiegen inderdaad. Dus ik dacht ook dat ze nog niet zelfstandig in slaap kon vallen. En de grap is dat ze daar met weinig moeite al meteen in slaap viel. Soms pruttelde ze even, maar maar heel kort. Doordat ze haar daar wakker te slapen legde en dat goed ging, ben ik het thuis ook gaan proberen en dat lukte zowaar! En die dames zijn zo ervaren doorgaans, dat komt echt wel goed! 🍀

één jaar geleden

Reactie op Eva L

Ons meisje gaat nu twee maandjes naar de opvang en ik maakte me er toen ook ...
Hier een vrijwel gelijk verhaal. Alleen lukt het zelf inslapen thuis nog niet. Vorige week eerste wendag gehad, binnen 5 minuten zelfstandig in slaap. Als ik hem thuis wakker in bed leg is het paniek en krijsen. 1e 4,5 maand nooit problemen gehad trouwens, kon hem neerleggen en hij sliep, maar sindsdien is het voeden/wiegen etc

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Op de kdv valt hij wel zelfstandig in slaap.... ons juffie heeft al hun slaapritueel stap voor stap opgeschreven voor mij, toch lukt het thuis niet... Ik heb het maar geaccepteerd, met de gedachte dat ik nog geen 18 jarige zag wie je in slaap moet wiegen😅🤷🏼‍♀️🙈

één jaar geleden

Hier wieg ik mijn dochtertje ook nog altijd in slaap. Op de opvang wiegen ze haar ook ☺️ Duurt niet lang voor ze dan in slaap valt (hier idem), dus hoop dat ze dat bij jouw dochtertje ook gewoon willen doen!

één jaar geleden

Hier valt ze soms zelf in slaap en meestal niet. Ik was hier ook zo bang voor toen ze ging starten op het KDV maar ze wiegen haar daar ook hoor! Soms is het niet nodig dan blijven ze er bij en aaien ze haar en soms valt ze helemaal zelf in slaap. Eigenlijk net als thuis. Ze zijn heel lief en het staat ook altijd in het verslag hoe ze in slaap viel :)

één jaar geleden

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik ben enigszins gerustgesteld en ik hoop dat het bij onze dochter ook zo positief uitpakt! 🙏