8 Reacties

één maand geleden

Denk je dat ze geborgenheid zoekt?

één maand geleden

Ja ik denk dat ze me graag bij dr wilt hebben

één maand geleden

Reactie op iiemx

Ja ik denk dat ze me graag bij dr wilt hebben
Geen idee of ze nog onder een lakentje slaapt, maar bij onze beide kinderen werkt het Fedde&Kees Nunki lakentje perfect. Dochter van 1,5 slaapt er nog steeds onder, maar op een losse stand en uit gemak want het is makkelijker instoppen dan een gewoon lakentje vinden wij. Wellicht werkt dit. Shirt bij haar van jou of bij een knuffel van haar een klein shirtje van haar aantrekken waar jij mee geslapen hebt (niet aan had haha).

één maand geleden

Volgens mij is rond 18 maanden ook een soort piek in de verlatingsangst. Misschien kun je het beter op een ander moment “oefenen” en is het tot die tijd nog even strijden voor jou. Mijn dochter is nooit zelfstandig in slaap gevallen. Ik doe altijd een oortje in en luister naar een podcast. Ik merk dat als ik rustig ben, zij ook best snel in slaap valt (snel is bij ons 15 tot half 20 minuten)

één maand geleden

Mijn kleine van 18 maanden slaapt ook al een paar maanden slecht sliep eerst altijd in zn kamer nu moet ik naast em in ons bed ligge tot die in slaapt.. erg vermoeiend

één maand geleden

Hier ook al vanaf februari niet zelfstandig ‘s avonds in slaap vallen en doe precies hetzelfde wat jij omschrijft maar nu ook veel last van sprong 10 dus ik wacht nog even met verder oefenen tot we daar uit zijn want het is echt elke avond drama

één maand geleden

Als het uren duurt, is ze dan wel moe genoeg om naar bed te gaan..? Misschien geeft het al wat lucht als je niet uren naast haar hoeft te zitten en kun je haar wat later naar bed doen in de hoop dat ze sneller in slaap valt?

één maand geleden

Hier een aantal maanden per nacht wisselend geweest of ze bij ons sliep of in haar eigen bedje. Moeilijk in slaap komen. Vroeg wakker. Ze slaapt nu net weer een week in haar eigen bedje en weer van ongeveer 19:00-6:45. Ze had ons waarschijnlijk gewoon even wat extra nodig in de nacht. We hebben ons er op een gegeven moment maar bij neergelegd en lekker bij ons in bed. Zij sliep verder in ons bed en wij (was even wennen) uiteindelijk ook. Win-win.. Nu wel blij dat ze weer in haar eigen bedje slaapt. Hier hebben we alleen niets voor gedaan. Gewoon hetzelfde gedaan als altijd. Sommige kindjes kunnen met 16-17 maanden al last hebben van de 18 maanden slaapregressie. En dan heb je nog de laatste sprong waar ze door moeten (sprong 10). Ik denk dat ze hier beide last van heeft gehad en dat ze er nu door is. Wellicht is dat bij jullie ook zo. Veel liefde en knuffels doen wonderen