9 Reacties

7 maanden geleden

dit is heel normaal voor deze periode van het jaar en de leeftijd. het heerst nu ook heel erg op het kinderdagverblijf door het weer. het enige wat je zou kunnen doen is een zetpil of sinaspril of iets in die richting geven als ze oncomfortabel is maar voor de rest niet zo veel.

7 maanden geleden

mijn dochter is wel vaak ziek maar niet elke week. dit is wel heel sneu!🙁 ik spoel standaard haar neusje elke ochtend en avond met zout water, ook als ze niet verkouden is. ze blijft ook rustig liggen en vind die helemaal niet erg.

7 maanden geleden

Reactie op Lucie90

mijn dochter is wel vaak ziek maar niet elke week. dit is wel heel sneu!🙁 ...
die is dit

7 maanden geleden

Yep, hier ook een tijdje zo geweest. Ons zoontje kon maar niet opknappen en zijn weerstand was door al dat ziek zijn te laag. Wij hebben hem toen 1 maandje, op advies van de ha, thuisgehouden zodat hij even kon aansterken. Heeft wel geholpen. Nu heeft hij wel bijna elke week snotneus, maar is niet meer zo erg ziek. Ik zou eigenlijk ook niet weten hoe je dat kan voorkomen..

7 maanden geleden

Reactie op Lucie90

mijn dochter is wel vaak ziek maar niet elke week. dit is wel heel sneu!🙁 ...
Oh wat goed! Doe je dat met zo’n neusspuit? Ik probeer het bij mijn zoontje met een zuiger van Otrivin (+ zoutoplossing) maar heb het gevoel dat het maar even kort werkt. Daarnaast gilt mijn zoontje heel hard.. alsof ik zijn hersenen eruit zuig 😅

7 maanden geleden

Reactie op Lyænn

Oh wat goed! Doe je dat met zo’n neusspuit? Ik probeer het bij mijn zoontj ...
met de zoutoplossing poppetjes van Otrivin. ik doe in elk neusgat een klein beetje, dus gebruik hem meerdere keren. wie weet went het!🙂

7 maanden geleden

Wat een drama hè, hier ook 😵‍💫

7 maanden geleden

hier hebben wij dat ook een tijdje gehad. precies hetzelfde. op woensdag naar de opvang en dan vrijdagmiddag ziek etc. dit heeft echt een paar maanden geduurd bij ons. gepaard met meerdere ontstekingen. het is zwaar maar het komt uiteindelijk goed!! sterkte 😘.

7 maanden geleden

hier hebben wij dat ook een tijdje gehad. precies hetzelfde. op woensdag naar de opvang en dan vrijdagmiddag ziek etc. dit heeft echt een paar maanden geduurd bij ons. gepaard met meerdere ontstekingen. het is zwaar maar het komt uiteindelijk goed!! sterkte 😘.