5 Reacties

10 maanden geleden

Hey! Hier tot 1 maand geleden ook volledig thuis gezeten ivm bekkenklachten. Nu een nieuwe baan begonnen voor 2 dagen in de week en ik wil ook echt niet meer om mee te beginnen. Maar hier wel heel veel begrip gelukkig.. dat maakt zoveel uit! Mijn oude werkgever heeft mij zo goed geholpen met ondersteuning.. Het blijft gewoon heel naar hoeveel dit met je lichaam doet. Zoek mensen om je heen die er wel begrip voor hebben en je steunen. En wat werk betreft: je wil ECHT niet dat dit iets structureels gaat zijn. Dus als je nu pijn ervaart, werk je te veel en moet je naar je lichaam luisteren. Veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar een zwangerschap + bekkeninstabiliteit heeft echt een goed herstel nodig 💜

10 maanden geleden

Ik zit ook nog thuis. Ben 2 maanden geleden begonnen met 1x1 uur werken en zit nu op 1x2 uur 🤷‍♀️. Bij mijn huidige baan is er weinig kans op terug keer, omdat ik terug kom in een andere functie met alleen fysiek werk. Bij mij gaan ze nu spoor 2 inzetten. (Ook wegens reuma) Mijn eigen familie begrijpt het wel, maar ik ervaar wel ander “begrip” bij mijn schoonfamilie en collega’s.

10 maanden geleden

Hier ook nog thuis met bekkenklachten ... daarnaast ook nog overspannen geweest na de bevalling, dus werken of opbouwen ging sowieso niet. Werk nu aan t opbouwen, maar niet om terug te gaan in mn eigen functie. Werk in de zorg en dat lukt me fysiek niet meer, nu volgende week ingesprek om gericht een passende functie te vinden. Ook om eindelijk na 1,5jaar uit de ziektewet te kunnen. Nu ook in spoor 1B of 2, niet helemaal duidelijk voor nu Bij mn team hoor ik allang niet meer... helemaal niet sinds de teams in juni zijn veranderd.. Familie en vrienden steunen me gelukkig wel...

10 maanden geleden

Helaas hier ook na een jaar nog bekken klachten en in de ziektewet. Door mijn werk in de zorg lukt het niet om terug te keren naar mijn huidige functie. Je bent dus niet alleen.

10 maanden geleden

Ja na 11 maanden nog gedeeltelijk thuis zit nu op 3×6