5 Reacties

6 maanden geleden

Hi, mijn dochtertje is bijna 15 maandjes. Ik heb haar nu een aantal keer op de wc gezet voor het douchen en met verbazing is het al een paar keer gelukt. Ze vind het vooral heel stoer om daarna door te trekken 😋

6 maanden geleden

Wij kijken wanneer ons dochtertje er klaar voor is en er interesse in heeft. Ook kijken we of ze al goed kan aangeven of ze naar de wc moet of iets

6 maanden geleden

Ik begin met 2 jaar! Omdat ik denk dat dat het mooiste termijn in tenzij ik merk dat ze er nog niet klaar voor is mijn oudste dochter is ook begonnen met 2 jaar en tot heden gaat het goed soms een ongelukje maar dat hoort erbij veel geduld en overdreven blij zijn en lekker laten ontdekken

6 maanden geleden

Wij beginnen met 3 jaar. Eerder zou mooi zijn natuurlijk, maar maanden aanmodderen past niet bij ons. Onze oudste was met 3 jaar in drie dagen zindelijk. Over een half jaartje de middelste en dan ons zoontje als hij drie is.

6 maanden geleden

Reactie op divalina_x

Hi, mijn dochtertje is bijna 15 maandjes. Ik heb haar nu een aantal keer op ...
Wat goed zeg! Toevallig hebben wij dit ook geprobeerd en hij ging zowaar plassen en poepen op dr wc. Vandaag een en bril verkleinen gekocht en tot twee keer toe gaf hij het aan. We houden uiteraard gewoon nog luiers aan en we zien wel hoe het gaat.