30 Reacties

7 maanden geleden

Wij gebruiken die van La Roche Posay. Smeert prima en trekt ook lekker snel in

7 maanden geleden

Wij zijn fan van Hema 😄

7 maanden geleden

Wij gebruiken nu die van action. Die bevalt tot nu toe wel goed!👍🏻

7 maanden geleden

Reactie op Kimx512

Wij gebruiken die van La Roche Posay. Smeert prima en trekt ook lekker snel ...
Geeft die gele vlekken op de kleding? Die van de action doet dat helaas wel.

7 maanden geleden

Reactie op diana12372

Geeft die gele vlekken op de kleding? Die van de action doet dat helaas wel ...
Ja helaas wel. Zag het vandaag voor het eerst op z'n witte romper. Was me vorig jaar niet opgevallen, maar misschien toen geluk gehad qua vlekken.

7 maanden geleden

Wij hebben deze van zwitsal. Hij plakt niet , zit geen parfum in (ze is allergies voor parfum) en geeft ook geen vlekken wij zijn er erg tevreden over.

7 maanden geleden

Deze vind ik super! Is lekker dun en trekt snel in.

7 maanden geleden

Wij gebruiken nu 2 jaar die van biodermal factor 50 echt top voor de kids maar ook voor jezelf 😉

7 maanden geleden

Ook even opzoeken welke echt doen wat ze beloven. Hoorde gisteren op het nieuws dat niet alles doet wat het beloofd. https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2024/ook-dit-jaar-weer-afraders-bij-test-zonnebrandmiddelen

7 maanden geleden

Heb nu die van Niveau babies & kids en die bevalt tot nu heel goed. Hadden vorig jaar die van Naif maar vond die vreselijk kwa smeren & de geur was ook niet je van het

7 maanden geleden

Wij hebben Nivea baby en kind! Bevalt heel goed. Wij hebben een donkerblauw spuitflesje. Die zonnebrand is wat blauw van kleur, zodat je goed kan zien of het goed uitgesmeerd is op die bleke huidjes van de kindjes. We hadden eerst die van Kruidvat, maar die plakte gigantisch

7 maanden geleden

Deze gebruiken wij dik tevreden over en ruikt heerlijk. Wij kopen het in Duitsland scheelt meer als de helft van wat het hier kost 🤭

7 maanden geleden

Ik gebruik Dr. Leenarts, zit geen troep in en ik smeert heel fijn/trekt snel in ☺️

7 maanden geleden

Hier ook Dr Leenarts, smeert fijn en trekt snel in. Vlekjes op kleding weet ik niet. Afgelopen jaar in ieder geval geen vlekjes op kleding gehad.

7 maanden geleden

Reactie op diana12372

Geeft die gele vlekken op de kleding? Die van de action doet dat helaas wel ...
Jaa, daar kwam ik vandaag ook achter helaas🥴

7 maanden geleden

Ik gebruik ambre solair 👌🏻

6 maanden geleden

Heeft er iemand ervaring NAÏF BABY & KIDS 0% PARFUM SPF50 ZONNEBRANDSPRAY?

5 maanden geleden

Dr Leenarts. Is ook meteen voor de (eczeem) gevoelige huid.

5 maanden geleden

Incia. Vrij van troep en goede bescherming. Kindje houd wel een wat witte waas, maar maakt ons niet uit

5 maanden geleden

Wij gebruiken biodermal factor 50 kids. Heel fijn! Geen vlekken en plakt niet.