18 Reacties

4 jaar geleden

naif

4 jaar geleden

Kijk eens op deze website van huidverzorging tot zonverzorging zwangerschaps proof! https://www.littlewonderland.nl/nl/specifieke-huidverzorging/speciale-verzorging/zwangerschap-veilig/

4 jaar geleden

Hoi, ik kijk zelf naar of er minerale filter of chemische filter in zit, als het minerale filter is dan staat het er op, anders is het chemisch, schijnt minder goed te zijn. Ik gebruik zelf Naif, zag ook wat goede bij Holland & Barrett

4 jaar geleden

Ik gebruik de Zwitsal zonnecrème factor 50

4 jaar geleden

Ik gebruik naif

4 jaar geleden

Ooh is dat echt gevaarlijk? Net allemaal zonnebrand ingeslagen van biodermal. Wist niet dat je ook met smeersels moest uitkijken🙊

4 jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Ooh is dat echt gevaarlijk? Net allemaal zonnebrand ingeslagen van bioderma ...
Dit kon ik vinden erover, vandaar ook de vraag. Maar wist toen echter nog niet dat Naif ook een merk was 🙈 dus op reacties van vele hier en overleg bij drogist ook voor Naif gekozen nu.

4 jaar geleden

Reactie op Elian27

Ik gebruik de Zwitsal zonnecrème factor 50
Heb u een foto er van welke u gebruikt

4 jaar geleden

Reactie op Carola270

Heb u een foto er van welke u gebruikt
Deze gebruik ik

4 jaar geleden

Reactie op Elian27

Deze gebruik ik
Erg bedankt ga ik ook kopen zaterdag gaan we lekker naar Scheveningen

4 jaar geleden

Ik voel me een beetje... Naïef ;) had hier nog helemaal niet over nagedacht of naar gekeken. Morgen maar eens de flesjes bekijken!

4 jaar geleden

Ik smeer mezelf in met olie🙈🙈

4 jaar geleden

Biodermal factor 50 zonder parfum en alcohol/gevoelige huid. Door zonnebrand zoals Zwitsal of Nivea met hoog alcohol en parfum gehalte droogt je huid alleen maar meer uit..

4 jaar geleden

Alleen zonnebrandcrème met een minerale filter. Ik weet dat naïf dat in ieder geval weet, verder weet ik het niet. Dit is een goede gids voor waar je bij crèmes etc op moet letten: https://www.wecf.org/nl/wp-content/uploads/2019/11/printversie-vrouwen-cosmetica.pdf

4 jaar geleden

Ik gebruik deze van Clarins werkt supergoed ook met felle zonlicht. Het verzorgt en hydrateert.