9 Reacties

één maand geleden

Ik volg mee

één maand geleden

Oef precies hetzelfde als mijn zoon! Oefen ook steeds en zeg dan oohh wat mooi!! En wat ben je knap, dan laat hij het even op maar met dezelfde vaart is het er ook weer af😅 Lees graag mee!

één maand geleden

Hier hetzelfde! Haha. Heel frustrerend als het heel zonnig is. Heb nu telkens zonnebrand op zijn hoofd gedaan omdat ik anders ook echt niet weet wat wel kan

één maand geleden

Wij smeren wel in. En proberen een petje. Maar ik ga niet 100 keer opnieuw die pet opzetten, dat vind ik zo’n bron van ergernis waar ik dan liever zonder leef 🙈 Dus na 2-3 keer vind ik het wel gezegend, na een uurtje een nieuwe kans. Heel de ervaring van het buiten zijn raakt ook verpest voor alle partijen als je alleen maar met zo’n petje aan het stoeien bent. Dus onze insteek: insmeren moet, die strijd is het waard. De rest zien we wel

één maand geleden

Zelfde probleem! Dan maar zonnebrand over dat koppie en met hilarisch kapsel laten spelen 🤣

één maand geleden

Oké het hoort erbij dus zo te horen!! Vind het soms lastig als ik dan foto's zie online met kinderen met petje op ofzo. Dan lijkt het alsof die de hele middag het op houden haha. Dank voor jullie reacties. En indd ik vind het ook de strijd niet waard. Ben tevens ook zwanger en bijna uitgerekend dus ook geen fut voor die strijd.... Toch vanmorgen t een en ander aan hoedjes online besteld met touwtjes... maar ik geef het weinig kans

één maand geleden

Neefje 18 maanden houdt de hele dag zijn pet op. Dit deed hij al vanaf dat hij een paar maanden oud was. Onze dochter van 16 maanden wil echt niks op haar hoofd. Ze wilde ook nooit mutsjes op toen ze net geboren was. Dan bleef ze huilen 😂

één maand geleden

Lekker reageren op mijn eigen topic 🤣 Ditzelfde geldt eigenlijk ook voor dekentjes. Hij wil per se alleen een slaapzak. Maakt niet uit hoe koud het is, die deken moet af. Vond ik zo gek in het begin. Ik dacht lekker warm en knus toch? Haha

één maand geleden

Hier deed hij dat ook, maar ik zei telkens waaauw wat ben je mooi!! Laat eens aan papa zien! En dan zei papa ook woooow wat mooi! En ik deed zelf mijn zonnebril op zodat hij zag dat ik het ook had. Als hij het toch af wilde doen dan zei ik heel streng nee en deed ik het weer opnieuw op. Hij houdt petjes en zonnebrillen nu netjes op.