8 Reacties

één jaar geleden

Dat was hier bij de kiezen vooral heel heftig. Helse pijn. Ze heeft 10 tandjes en twee kiezen waarvan er nu nog één doorkomt. De kiezen duren ook gigantisch lang. Dan vielen de tandjes nog mee. Wellicht zitten er kiesjes aan te komen? Onze dochter is trouwens van 23-12.

één jaar geleden

En dentinox van de kruitvat is misschien nig een idee.. dat is een pijnstiller die je op de plek kunt smeren waar het tandje doorkomt

één jaar geleden

Een maand geleden had ik het zelfde probleem. Was bij de huisarts geweest. Ze zei geen keel of oorontsteking. Het zijn de tandjes. Dit bleef een week zo doorgaan. Hij wilde niks eten niks drinken was ontroostbaar. Ik ben daarna nog twee keer naar de huisartsenpost geweest en uiteindelijk bleek het toch oorontsteking te zijn. We kregen toen een antibiotica mee en het was over. Soms moet je echt gewoon een paar keer gaan. En vooral naar je moedergevoel luisteren.

één jaar geleden

Zo herkenbaar! Mijn meisje is van 6/12 en heeft inmiddels 8 tandjes er 3 kiezen. Waarbij de kiezen dus doorkomen. Overdag gaan de slaapjes prima, maar ‘s avonds is het krijsen, fles bijna niet willen drinken en speen uit spugen. Super zielig 😭. Hopelijk zijn we er snel doorheen, want dit is best vermoeiend hoor. Hier gebruiken we zetpil en dentinox. Normaal hielp het maar nu vooral van slag, denk ook dat de klok van afgelopen weekend er niet bij helpt, alles is natuurlijk nu voor haar doen uurtje later dus dat zal ook wennen zijn

één jaar geleden

Jeetje wat hebben jullie kindjes al veel tandjes! 🤯 Mijn zoontje is van 19-12 en heeft net sinds een maand 2 ondertanden 😅

één jaar geleden

Reactie op dha22

Jeetje wat hebben jullie kindjes al veel tandjes! 🤯 Mijn zoontje is van 19 ...
Hier ook nog maar 2 tandjes hoor. Onze zoon is van 31-12. Wel heel veel pijn steeds dus hoop snel meer 😔

één jaar geleden

Reactie op dha22

Jeetje wat hebben jullie kindjes al veel tandjes! 🤯 Mijn zoontje is van 19 ...
Mijn dochter is van 10-12 en de eerste twee komen pas net door 😀.

één jaar geleden

Hier ook helaas🥲 Hij is van 10-12 en heeft sinds dat hij 4 maanden is al twee ondertandjes, en nu komen opeens 4!😵‍💫 boventanden tegelijk door. Echt grote drama hier😵‍💫 Hier gebruiken we dentinox en papacetamol😅 maar hij heeft er wel heel erg veel last van🥲 vindt het zo zielig voor hem😢😢😢