10 Reacties
vorig jaar
Ik heb 2 zonen. Een van 3.5 en een van 2. Allebei papas kind. Ik vind het niet erg. Als papa thuis is van werk dan vergeten ze mij en dan heb ik lekker tijd voor mezelf 😂 ik ben ondertussen ook weer 4 maanden zwanger en komt goed uit.
vorig jaar
Hier ook een papa's kindje. Terwijl ik 80 % van de verzorging doe en de meeste aandacht aan onze zoon besteed en het meeste met hem speelt.
Van papa mag alles en ik heb duidelijke regels en afspraken, ik denk dat het daar een beetje mee te maken heeft. Ik vind het verder niet erg dat hij meer een papa's kindje is,, mijn zoontje laat ook meer dan genoeg liefde naar mij toe zien. Bovendien luistert die veel beter naar mij dan naar mijn vriend 😜.
vorig jaar
Pff hier ook. Ik wordt er moedeloos van. Dochter net 2 geworden en zoontje nu 6 maanden. Niet persee in de zwangerschap gebeurd maar afgelopen weken is ze zo enorm naar papa. Ze is ook echt gemeen naar mij. Ze zegt altijd als ik in de buurt kom : mama daar (en wijst naar de gang of keuken) of mama weg. Terwijl ze wel naar me komt als ik alleen met haar ben
vorig jaar
Hier ook! Lastig want voelt soms alsof je faalt maar papa is super leuk dus ook helemaal goed maar strijd met mezelf hierom soms
4 maanden geleden
Hier is het juist andersom, zoontje trekt erg naar mij toe (altijd al) en papa mag bijna niks, tenzij ik er niet bij ben. Het lastige is ook dat m'n vriend er de laatste tijd heel afgewezen op reageren. En daar erger ik me dan weer kapot aan, want tja het blijft een peuter... Hoe gaan jullie hiermee om? 😅