8 Reacties

3 maanden geleden

Dit is bij ons ook nu een aantal weken aan de hand en het is echt een fase, wij zijn er ook nog niet uit en kijken elke dag maar een beetje wat werkt

3 maanden geleden

Onze dochter had dit ook een tijdje ging gewoon voor 22.00 uur niet slapen, sliep toen nog 2 uur in de middag, we zijn toen naar een middagslaapje van 1.5 uur gegaan, werkte niet en uiteindelijk naar 1 uur middagslaapje gegaan en nu gaat ze lekker om 20.00/20.30 naar bed en slaapt ze door tot ik er wakker maak

2 maanden geleden

Ja! Precies dezelfde leeftijd en hij wil ook opeens lastig in slaap komen. Kon hem altijd prima wegleggen en nu in de avond is het nog anderhalf uur bonken en weet ik veel gedoe in bed. Soms ook weer huilen en prikkels verwerken net als vroeger. Hij kan rustig 2 tot 3 uur slapen Overdag trouwens

2 maanden geleden

Hier ook in dubio! Moet echt slapen tussen de middag en ik moet haar ook echt wakker maken na 2 uur. Maar komt dan in de avond pas heel laat weer inslaap. Zijn dit voortekenen om het slaapje eraf te gaan halen?

2 maanden geleden

Bij ons was dit ook aan de hand, tot we het middagslaapje inkortte naar max 1 uur. Sinds we dat doen gaat het 's avonds weer super goed en slaapt ze de nacht weer door

2 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ja! Precies dezelfde leeftijd en hij wil ook opeens lastig in slaap komen. ...
Ja dat heb ik dus ook, in de middag zou hij kunnen blijven snurken haha

2 maanden geleden

Reactie op Mdegroot1

Bij ons was dit ook aan de hand, tot we het middagslaapje inkortte naar max ...
Wat fijn dat dat werkt! En is ze dan niet boos als je haar in de middag wakker maakt na een uur?

2 maanden geleden

Reactie op Liek92

Wat fijn dat dat werkt! En is ze dan niet boos als je haar in de middag wak ...
Nee helemaal niet! Ze moet even wakker worden, maar niet boos en snel ook weer energiek en zichzelf