10 Reacties

één jaar geleden

Geen ervaring verder maar mijn zoontje doet dat ook! Vroeg me ook al af of dit iets geks is of gewoon iets wat hij heeft geleerd en leuk vindt om te doen.

één jaar geleden

Mijn zoontje doet het ook constant, en lacht erbij dus ik vermoed leuk om te doen en waarschijnlijk kopiëren ze het al van ons 😁 weten ze het alleen nog niet op de juiste momenten te gebruiken maar dit komt nog wel 😋

één jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Mijn zoontje doet het ook constant, en lacht erbij dus ik vermoed leuk om t ...
Ja, die van mij lacht er idd ook bij. laten we idd van het positieve uitgaan

één jaar geleden

Had mijn oudste dochter ook. Is echt niks!! Maakte me destijds ook veel zorgen.

één jaar geleden

Fijn die reacties!! Hier ook namelijk. Zat er ook al mee. Maar dan ga ik er vanaf nu niks achter zoeken :)

één jaar geleden

Reactie op Boukje88

Had mijn oudste dochter ook. Is echt niks!! Maakte me destijds ook veel zor ...
gelukkig maar

één jaar geleden

Hier ook continu…. Wij dachten dat het was omdat we “neuze neuze” met hem deden :-D

één jaar geleden

Geen idee, maar wil je wel laten weten dat een loopstoeltje echt niet geadviseerd wordt. Is niet bevorderlijk voor de motoriek

VRIEND

één jaar geleden

Hier wordt ook veel ‘nee’ geschud en altijd met een grote lach. Wij schudden dan ook ons hoofd en ze vindt de actie-reactie heel leuk. Deed mijn zoontje trouwens ook op deze leeftijd. Is allemaal ontdekken.

één jaar geleden

Mijn dochter deed dat ook, is inderdaad ontdekken ‘hé de wereld ziet er dan anders uit!’. Mijn zoontje nu die maakt nu juist wilde ‘ja’ bewegingen, ben benieuwd of dat iets zegt over hun verschil in karakter ;-)