79 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik wacht nog op m鈥檔 eerste menstruatie 馃槀 maar wij zijn wel van mening dat we geen anticonceptie gaan gebruiken 馃き dus het kan zodra m鈥檔 cyclus gestart is snel gaan. De eerste was ook heel snel gegaan

茅茅n jaar geleden

Yuppp.. ik weet het sinds gisteren. Erg heftig nieuws 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nathalievanputten

Yuppp.. ik weet het sinds gisteren. Erg heftig nieuws 馃槄
Oh dat snap ik! Maar ook wel heel leuk! Gefeliciteerd 馃コ馃挏 het komt goed! Straks schelen je kindjes net een jaartje馃ス

茅茅n jaar geleden

Ik moet hier nog 5 jaar wachten helaas! Tot ik mijn diploma heb gehaald! Maar anders zouden wij zodra onze kleine 1 is wel voor een tweede willen proberen鈽猴笍 nog even geduld hier dus

茅茅n jaar geleden

Ik ben het nog niet, we zijn wel weer aan het proberen.馃槏 Nog niet ongesteld geworden en ik wil niet de bv ervoor stoppen dus we zien wel hoe het loopt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Oh dat snap ik! Maar ook wel heel leuk! Gefeliciteerd 馃コ馃挏 het komt goed! S ...
Haha ja klopt maar het gaat zo zwaar worden 馃ズ鉂わ笍 maar het is natuurlijk ook wel een wondertje en cadeautje. De eerste is met behulp van het ziekenhuis moeten komen.

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd 馃コ snap dat even schrikken is als hij/zii niet op de planning stond. Maar je kan het! Wanneer zou je zijn uitgerekendv

茅茅n jaar geleden

Ik! Ben 1 december bevallen van onze zoon en nu 14 weken zwanger van een meisje馃挆 (6e kindje)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nathalievanputten

Yuppp.. ik weet het sinds gisteren. Erg heftig nieuws 馃槄
Gefeliciteerd鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Angenita18

Ik! Ben 1 december bevallen van onze zoon en nu 14 weken zwanger van een me ...
Wauw! Gefeliciteerd

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Wauw! Gefeliciteerd
Dankjewel!馃グ

茅茅n jaar geleden

Yep, eind december bevallen, en nu bijna 11 weken zwanger. Was even flink schrikken. Geen menstruatie gehad.

茅茅n jaar geleden

gefeliciteerd! 馃グ vast schrikken indd, hopelijk gaat alles nu goed met je

茅茅n jaar geleden

Reactie op marli31!

Yep, eind december bevallen, en nu bijna 11 weken zwanger. Was even flink s ...
Gefeliciteerd! Ik snap dat het schrikken was, maar het gaat vast en zeker goedkomen馃挄馃挋 hopelijk voel je je goed 馃グ

茅茅n jaar geleden

Voor de dames die weer zwanger zijn ben ik nieuwsgierig: gaven jullie borstvoeding? indien ja, lukte het daarmee door te gaan? Zet hem op, zwanger met een kleintje is niet niks 馃挭馃崁

茅茅n jaar geleden

Ik wacht op nod 9-5 馃槼

茅茅n jaar geleden

Ik wilde eerst helemaal geen tweede. Maar nu ik zie hoe hard ze groeid mis ik de babyfase al enorm ze is al zo anders dan 4,5 maand terug. Heb 2 maanden aan de pil gezeten, maar ben ermee gestopt. We gaan niet plannen ofzo. We zien wel hoe het loopt.

茅茅n jaar geleden

Ik ben 29 december bevallen van onze zoon en er vandaag achter gekomen dat ik weer opnieuw zwanger ben van ons 5e kindje

茅茅n jaar geleden

Ik word echt enthousiast van al deze mooie berichten, ik hoop dat het snel mag lukken bij ons 馃グ

茅茅n jaar geleden

Zoontje van 2 jaar en bijna 3 maanden. Zoontje van bijna 5 maanden en net een test gedaan 馃槄