79 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op brennie38

Zoontje van 2 jaar en bijna 3 maanden. Zoontje van bijna 5 maanden en net e ...
Gefeliciteerd馃コ馃挄馃挋

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd voor de opnieuw zwangeren! Niet onaardig bedoelt hoor, maar denken jullie niet dat t heel zwaar gaat zijn met 2 jonge kindjes die z贸 weinig gaan schelen? 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op brennie38

Zoontje van 2 jaar en bijna 3 maanden. Zoontje van bijna 5 maanden en net e ...
Oef.. heftig.. wel blij ermee? Gefeliciteerd

茅茅n jaar geleden

Dat is ook zo. Het is zeker heftig! Heb ook nog een actieve hond van 3 馃槄 Weet je, ik ben 40 geworden en dat speelt ook mee. Ik heb niet het gevoel dat mijn gezin compleet is nu. En ja het is zeker heeeeel snel en niet helemaal gepland maar ja het komt nooit uit. Het zijn nu tropen jaren maar over een paar jaar wordt het zoveel makkelijker (denk ik hahaha)

茅茅n jaar geleden

Geven jullie borstvoeding? Ik heb nog geen regelmatige menstruatie het is inmiddels al weer weken terug maar ik kolf fulltime. Zou het ook leuk vinden 2 kleintjes kort op elkaar maar wil ook de borstvoeding niet opgeven voor mijn dochtertje

茅茅n jaar geleden

Reactie op diana12372

Geven jullie borstvoeding? Ik heb nog geen regelmatige menstruatie het is i ...
ik geef borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest. Ook nog niet zwanger maar wel aan het proberen in de hoop dat het meteen raak is als ik weer vruchtbaar ben

茅茅n jaar geleden

Ik moest na 8 weken stoppen met bv. Maar ik was gelijk na 4 weken ongesteld. En dit was ook bij m鈥檔 eerste zoontje. Ook gelijk weer ongesteld en bij hem 7 maanden bv gegeven.

茅茅n jaar geleden

ik hoop zo dat het mij lukt zwanger te worden met borstvoeding geven! maar nog geen ovulatie gevonden met testen...

茅茅n jaar geleden

Hi! Dit heb ik gehad 馃槄 Na 4 maanden alweer zwanger geworden. Ze schelen 12,5 maand. 馃榿馃グ Dochter is nu bijna 18 maanden en zoontje is 5 maanden. Het is pittig, maar o zo leuk!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Thee86

Hi! Dit heb ik gehad 馃槄 Na 4 maanden alweer zwanger geworden. Ze schelen 1 ...
lukte dat met borstvoeden? (als je dat gaf natuurlijk) Ik heb sws beetje haat liefde ermee sus miss dat ik langzaam af ga bouwen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Thee86

Hi! Dit heb ik gehad 馃槄 Na 4 maanden alweer zwanger geworden. Ze schelen 1 ...
superleuk trouwens! 馃グ

茅茅n jaar geleden

ik! net 7 weken zwanger en 16 december 22 bevallen van een meisje

茅茅n jaar geleden

Hoe is het met alle zwangere dames? Is het zwaar zo met zo鈥檔 kleintje en dan zwanger?

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Hoe is het met alle zwangere dames? Is het zwaar zo met zo鈥檔 kleintje en da ...
Hier alles goed! Bijna 20 weken zwanger馃┓ vind het niet "zwaarder" deze zwangerschap als anders.. maargoed zal per persoon verschillen, hier is het dan ook wel ons 6e kindje馃グ ik geniet weer vollop van het getrappel van onze kleine meid in de buik馃挆

茅茅n jaar geleden

Hoe is het met iedereen? Hier nog niet zwanger en ook nog maar 1x ongesteld geworden (na het stoppen met borstvoeding geven in mei). Hard ons best aan het doen om zwanger te geraken sinds april dus hopelijk mag het lukken

茅茅n jaar geleden

Ik heb gisteren mijn man verteld dat ik het na onze vakantie (dus vanaf oktober) weer wil proberen.. hij is nog in de fase van voorlopig niet, maar hij weet ook dat je sowieso een jaar verder bent vanaf nu. Hij vind het nu nog erg pittig.. 馃檭 hij heeft gezegd dat hij het even gaat verwerken en er over nadenken 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Ik heb gisteren mijn man verteld dat ik het na onze vakantie (dus vanaf okt ...
spannend! in ieder geval mooi dat je het gesprek indd op tijd hebt geopend. Wie weet kan het idee zo langzaam vallen... vooral lekker in de vakantie hihi. succes!

茅茅n jaar geleden

Reactie op maria_1234

spannend! in ieder geval mooi dat je het gesprek indd op tijd hebt geopend. ...
Ja dankje! Ja voor hem telt ook mee dat ik goed ziek ben geweest. Tot 8 maanden HG. Dus dat is wel echt een angst nu met al een kleine, dus dat zal heel zwaar zijn.. maargoed, het zijn maar 9 maanden haha. Jij ook succes!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Ik heb gisteren mijn man verteld dat ik het na onze vakantie (dus vanaf okt ...
Hier precies zelfde, wil eigenlijk ook vanaf oktober (met de hoop dat ook snel raak is want dan valt de verjaardag mooi 馃ぉ) maar mijn man is nog niet helemaal zeker! Komt wel weer haha!

茅茅n jaar geleden

Vandaag was ik ineens helemaal niet lekker. Qua cyclus zou het niet kloppen, maar ik dacht ik ga gewoon eens testen. Lijkt een heel licht streepje zichtbaar.. zou het dan toch? 馃