79 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Vandaag was ik ineens helemaal niet lekker. Qua cyclus zou het niet kloppen ...
Welk merk is dit,

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Welk merk is dit,
Deze

茅茅n jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Deze
Die ken ik niet, sorry. Dacht even sensitest en heb daar slechte ervaring mee. Ik zie trouwens geen streepje, maar als jij er wel eentje ziet! Spannend!!

茅茅n jaar geleden

Hey dames Ik ben 15weken zwanger En ben bevallen van een meisje de 27 december Het is echt zwaar om zwanger te zijn en een baby van 7 maanden te hebben

茅茅n jaar geleden

Reactie op lumi猫re

Hey dames Ik ben 15weken zwanger En ben bevallen van een meisje de 27 dec ...
Jaaa hier precies zo maar dan ook nog met een peuter van bijna 2.5 jaar 馃槄 zoals mijn vk het zo mooi omschreef. Een onverwachte zwangerschap. We hadden het er wel over gehad maar niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik ben 40 dus dat telt ook mee. Ik denk wel dat ze straks veel aan elkaar hebben 馃グ

茅茅n jaar geleden

Ik ben dus bang zwanger dat ik zwanger ben op het moment zit op 11 dagen na eisprong die ik gevoeld heb durf alleen nog geen test te halen, ergens zou ik het echt graag willen andere kant wil ook nog genieten van me kleine meid.. super dubbel ook omdat wij van onze dochter zwanger zijn geraakt na 3 jaar en in het ziekenhuis dus ergens bang dat het nu weer zo lang zal duren maar ook dat het ineens heel snel kan gaan, dan ook afgezworen geen pil of hormoon troep ooit meer te gebruiken.. maar wacht denk ik rustig mijn menstruatie dag af 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op yenna 馃崁

Ik ben dus bang zwanger dat ik zwanger ben op het moment zit op 11 dagen na ...
Niet gepland dus? Heb je condooms gebruikt? Snap dat het misschien als een verassing komt, maar het gaat vast goedkomen!

茅茅n jaar geleden

Ik ben 23 dex bevallen en zijn nu voor de 2e aan proberen alleen m8jn cyclus klopt niet dus ben elke dag aan het testen want cyclus duurt nu al 36 dagwn ipc 28

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lindab671

Ik ben 23 dex bevallen en zijn nu voor de 2e aan proberen alleen m8jn cyclu ...
dit heb ik ook! ik werd 10 juni voor het eerst ongesteld paar weken na stoppen borstvoeding. Op 1 juni had ik toen een positieve ovulatietest. Daarna vond ik pas op cd38 mijn ovulatie en ben ik gisteren op cd45 ongesteld geworden... Ik heb de huisarts gebeld en over 2 wk mag ik rustig mn verhaal doen en vragen stellen enzo en wie weet. succes!

茅茅n jaar geleden

In december 2022 uitgerekend, uiteindelijk is onze dochter 30 november al geboren en we verwachten december dit jaar weer een zoontje. Morgen 21 weken zwanger 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Niet gepland dus? Heb je condooms gebruikt? Snap dat het misschien als een ...
Geen condoom gebruikt de enige keer ofcourse was nogal spontane actie na een avond uit 馃ゲ Heb testen gehaald ga morgen ochtend denk ik doen ben wel beetje zenuwachtig maar miss maak ik mij wel gek en is het helemaal niet zo. ( het zou hartstikke welkom zijn) maar wel een beetje angstig haha

茅茅n jaar geleden

Ben er vandaag achter gekomen jaa馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op yenna 馃崁

Geen condoom gebruikt de enige keer ofcourse was nogal spontane actie na ee ...
En??

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lori1991

Ben er vandaag achter gekomen jaa馃檲
Gefeliciteerd 馃コ op de planning wel?

茅茅n jaar geleden

Jep 24 dec bevallen ben nu 21 weken zwanger.馃挄

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

En??
2 dagen terug getest zag iets heel lichtjes maar heb hem weggegooid omdat hij niet leek op mijn test bij de vorige zwangerschap en wou mezelf niet gek maken, maar nu vandaag voel ik me toch weer super raad heb al dagen hoofdpijn en nu een ijzersmaak wat steeds terug komt. Zou woensdag ongesteld moeten worden en denk dat ik morgen ochtend nog een testje ga wagen en anders ga ik er niet vanuit. 馃檲

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd meiden die ook weer zwanger zijn! Hier gaan we vandaag het laatste trimester in馃グ 27 weken zwanger alweer!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Angenita18

Gefeliciteerd meiden die ook weer zwanger zijn! Hier gaan we vandaag het l ...
Jeee, wat spannend! Wanneer ben je uitgerekend? Hoe bevalt het zo snel op elkaar?

茅茅n jaar geleden

Reactie op yenna 馃崁

2 dagen terug getest zag iets heel lichtjes maar heb hem weggegooid omdat h ...
Spannend Yenna, zou toch maar eens testen. Ik ben zon type die anders dingen eet (en drinkt) die je beter niet kan doen als je zwanger bent! Die gekke ijzersmaak zou voor mij ook een trigger zijn idd

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Spannend Yenna, zou toch maar eens testen. Ik ben zon type die anders ding ...
Ik had getest gisteren was negatief zou vandaag ongesteld moeten worden tot heden niet gebeurd. Wel ineens heel erg last van me bekken, ik had bekkeninstabiliteit in mijn vorige zwangerschap. Snap niet waar dat nu ineens vandaan komt aangezien ik er weinig tot geen last meer van heb gehad na mijn bevalling. Maja misschien zou ik te graag willen dat ik toch wel zwanger ben. Ik probeer het nu maar los te laten en wachten op me menstruatie