79 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Jeee, wat spannend! Wanneer ben je uitgerekend? Hoe bevalt het zo snel op e ...
1 november, onze jongste 2 zullen dus 11 maanden schelen馃グ voel me verder prima!

茅茅n jaar geleden

Dochter van 7.5 maand en twee dagen geleden achter gekomen dat ik Zwanger ben. Denk dat ik net 5 of 6 weken ben. Over 2 weken eerste echo. Was niet gepland maar hartstikke welkom 馃グ鈾ワ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Valentinarleva

Jep 24 dec bevallen ben nu 21 weken zwanger.馃挄
Hier ook! 24 dec bevallen Gefeliciteerd 鉂わ笍 maar ik was vandaag dan 21 weken

茅茅n jaar geleden

Hier ook erachter gekomen dat ik weer zwanger ben. Morgen de eerste echo! Het lijkt me echt super zwaar met 2 kleintjes 馃ズ maar wel weer leuk z鈥檔 kleintje

茅茅n jaar geleden

Wat zeggen jullie? Zwanger? 9 dpo vandaag

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lindab671

Wat zeggen jullie? Zwanger? 9 dpo vandaag
Denk het wel ja! Gefeliciteerd 馃コ

茅茅n jaar geleden

Reactie op xTessa92

Hier ook erachter gekomen dat ik weer zwanger ben. Morgen de eerste echo! ...
Gefeliciteerd! Hoelang ben je zwanger denk je?!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lindab671

Wat zeggen jullie? Zwanger? 9 dpo vandaag
Een streep is een streep, dus positief. Nu afwachten of een test aankomende dagen duidelijker wordt en je hcg dus oploopt. Hopelijk is de zwangerschap gewenst...het lijkt mij wel pittig hoor zo snel weer een kleintje 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Gefeliciteerd! Hoelang ben je zwanger denk je?!
Nu 7 weken en 5 dagen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op BEG83

Een streep is een streep, dus positief. Nu afwachten of een test aankomende ...
Ja het is sws welkom. Alleen wel snel op elkaar zou dan 1 jaar en 4 maandne tussen zitten

茅茅n jaar geleden

eindelijk gelukt 馃槏 zwanger van ons tweede kindje. vandaag positief getest. zo blij

茅茅n jaar geleden

Reactie op maria_1234

eindelijk gelukt 馃槏 zwanger van ons tweede kindje. vandaag positief getest. ...
Gefeliciteerd! 馃コ

茅茅n jaar geleden

Hoe gaat het nu ook met allere zwangere dames? Is het veel intenser dan de vorige keer of merken jullie niet zoveel?

茅茅n jaar geleden

Hey ik ben 21 en alleenstaande mama van 2 kindjes en ik verwacht ook mijn 3e kindje mijn oudste dochter is van mei 2021 (2jaar) 2e dochtertje december 2022( 9 maanden) en op dit moment zwanger van nummer 3 En dan alleen. Soms vergeet ik het dan ik zwanger ben omdat de kleine van december nog zo klein is en een dochter van 2 die vanaf deze week 2 dagen op de peuterspeelzaal zit!op dit moment weet alleen mijn moeder het nog dat ik zwanger ben en de rest van de familie gaan het weten met 13 weken zwangerschap en 1 vriendin komt het tewetenverder hou ik het priv茅 voor de buiten wereld hoever dat gaat! Hoe gaat het met jullie en de zwangerschap vergeten jullie die wel eens?

茅茅n jaar geleden

Reactie op happystar

Hey ik ben 21 en alleenstaande mama van 2 kindjes en ik verwacht ook mijn 3 ...
ik herken je hier volledig in! ben inmiddels 22 weken zwanger en ook een kleine meid van december 2022. maar ik ben totaaal niet bezig met de zwangerschap ondanks dat mijn lijf het zwaar heeft.