6 Reacties
4 jaar geleden
Nou, die likjes in het gezicht zou ik wel even laten. Aangezien honden vaak ook ontlasting eten van katten (kan ook buiten zijn waar je het niet ziet)
Heb zelf ook een hond en kat in huis, ontlasting van een hond kan geloof ik geen kwaad, bij katten wel oppassen. Als je die hebt tenminste 馃檲
4 jaar geleden
Wij hebben een rottweiler en mechelse herder + 3 katten.. en heb nergens last van, ze mogen mij kusjes geven als ze willen aangezien m'n honden schoner zijn dan de katten.. de katten geven alleen liefdes kusjes op m'n vingertoppen maar daarna was ik wel m'n handen met Dettol, heb ik in m'n 1e zwangerschap ook al gedaan met de katten.. maar een aantal likjes kan geen kwaad denk ik?馃檲
4 jaar geleden
Reactie op Betx2y
Wil je hier even corrigeren. Maar honden zijn zeker niet schoner dan een ka ...
mijn honden zijn schoner dan een gemiddelde kat. Vreten niet van straat en eten niks van andere.. daarin tegen letten wij op wie en wat er in de buurt komen van onze honden.. dus ik kan je garanderen, dat onze honden schoner zijn dan katten..馃檲
4 jaar geleden
Reactie op Wendyxoxo
mijn honden zijn schoner dan een gemiddelde kat. Vreten niet van straat en ...
Als je daar sterk in geloof dat mag. Alleen ik vertrouw de wetenschap meer. Omdat het met de spijsvertering te maken heeft en hoe het werk in een mond van de hond.
Persoonlijk vind ik het zowiezo onhygi毛nische als een kat of hond in het gezicht like van een volwassen of een kind. Maar dat ik mijn persoonlijke mening.
4 jaar geleden
Wij hebben een labrador, en ik doe niks anders dan normaal nu ik zwanger ben. Laat me niet in m鈥檔 gezicht likken, maar mijn handen worden wel eens gelikt. Gewoon handen blijven wassen en dan is er niks aan de hand denk ik.