15 Reacties
4 jaar geleden
Als je zoekt op het topic bekendmaking moederdag daar zag ik al veel ideeën in voorkomen
4 jaar geleden
9 mei heb ik mijn eerste echo en als alles goed verloopt ga ik het 16 mei aan mijn ouders vertellen🥰 we nemen ze mee naar een restaurant en ik ga vragen of de bediening een dienblad willen serveren en daaronder wil ik een speentje en foto van de echo in doen! Het is een restaurant waar wij standaard komen dus ze kennen ons daar wel!
4 jaar geleden
Ik heb een echo plankje besteld bij Van hammel. Heel leuk want die kan je laten personaliseren en is handgemaakt 😍❤️
4 jaar geleden
Ik heb het aan mijn vrienden, collega's en facebook via een filmpje gedeeld. 🙈🙈🙈 Ik vond dit heel orgineel om mijn Elfia kostuums daarmee aan te passen hahaha.
https://youtu.be/jRDcgbU1JIY
4 jaar geleden
Reactie op Smntttt
Wij hebben met 10+5 een echo en dan vertellen wij het.
Jij ?
Ik vind het super lastig, maar ik denk ook rond die tijd! Je ziet toch steeds meer dat iedereen het voor de 12e week aan familie verteld toch?
4 jaar geleden
Reactie op Anique Waagenaar
Ik heb het aan mijn vrienden, collega's en facebook via een filmpje gedeeld ...
Zeker origineel! Ik wilde dit jaar ook naar elfia maar was te misselijk 😔.
4 jaar geleden
Reactie op ChantalMaria
Zeker origineel! Ik wilde dit jaar ook naar elfia maar was te misselijk 😔. ...
Snap ik. Ik ben eerlijk het was ook heavy, maar ik had veel vrienden op campementen verspreid over Elfia dus kon op veel plekken rusten. Het was pittig maar heel leuk om op Haarzuilens weer te zijn. Maar de geuren daar waren inderdaad een uitdaging met de misselijkheid 🙈