8 Reacties

één jaar geleden

Misschien heb je Hg? Zou ff langs de huisarts! Beterschap 🫶🏻 en gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk 😘

één jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Misschien heb je Hg? Zou ff langs de huisarts! Beterschap 🫶🏻 en gefelicit ...
Ik ben al bij de huisarts geweest, die raad me aan om de medicatie te blijven nemen. Helaas de 3de zwangerschap en nog geen oplossing! Bij de vorige 2 ook zo ernstig misselijk! Bedankt voor je felicitatie ❤️

één jaar geleden

Wat vreselijk! Mijn vriendin had HG en hield ook niks binnen. Raakte uitgeput en uitgedroogd. Tot 2x tor opgenomen geweest in zkh. Kreeg uiteindelijk sondevoeding. Daar knapte ze erg van op! Misschien een overweging? Of al eens andere medicatie geprobeerd? Er is meer dan alleen Emesafene (mocht je die hebben). Bespreek het met je VK of Gyn die hebben er meer verstand van dan je huisarts! Sterkte! Ik vond gewoon de hele dag misselijk zijn (18wk lang) en af en toe overgeven al verschikkelijk...dit lijkt me echt afschuwelijk!

één jaar geleden

Reactie op BEG83

Wat vreselijk! Mijn vriendin had HG en hield ook niks binnen. Raakte uitgep ...
Bedankt voor je antwoord, ik heb nu voor morgen een afspraak bij de gyn. En dan zal ik het daar ook even bespreken want het is echt niet te doen. Heb nog 2 kleintjes een die naar school moet en me man die werkt dus gaat lastig als ik ze naar school ga moeten brengen! Ik neem btw Navalit 10mg 3 x per dag (ben van België) Hopelijk gaat het vanaf morgen beter en indd wees blij dat het bij jou niet zo ernstig is want het is niet vol te houden. Bedankt nog en een fijne avond!

één jaar geleden