32 Reacties

3 jaar geleden

Ik kijk graag even mee! Hier ben ik namelijk ook nieuwsgierig naar🤗

3 jaar geleden

Ik zag laast bij de prenatal winterjassen en betaalbaar

3 jaar geleden

Ik ben ook aant kijken ervoor...Maar ik zit ermee dat ik een grote maat heb van mezelf...Dus kan niet zomaar overal shoppen gaan helaas...

3 jaar geleden

Reactie op Anne evers

Ik zag laast bij de prenatal winterjassen en betaalbaar
Vanaf morgen wel een aanbieding bij prenatal op alle jassen😍

3 jaar geleden

Ik heb toevallig een jas bij de h&m besteld maar dan zo’n model wat oversized moet staan 🤣 die passen dan vaak perfect niet oversized en daarna kan ik umh dragen zoals het bedoeld was!

3 jaar geleden

Bonprix is vaak ook betaalbaar en de moeite om te bekijken.

3 jaar geleden

C&A heeft (alleen online) ook positiekleding en betaalbare zwangerschapsjassen

3 jaar geleden

Prénatal heeft dit weekend en volgende week 20% korting op winterjassen!

3 jaar geleden

Reactie op Altijdenergie

C&A heeft (alleen online) ook positiekleding en betaalbare zwangerschap ...
In Antwerpen hingen ze wel in de winkel zelf, dus misschien in nog andere winkels van de C&A ook wel

3 jaar geleden

Ik zou bij bonprix kijken, vaak veel keus en voor prima prijsje

3 jaar geleden

Reactie op Merel 712

In Antwerpen hingen ze wel in de winkel zelf, dus misschien in nog andere w ...
Ik woon in Tilburg en heb gevraagd of ze daar ook een afdeling hebben voor positiekleding, de medewerkster zei toen dat dat alleen online is. Ik heb de aanname gedaan dat dat voor alle C&A winkels geldt, maar misschien heb je gelijk en is het ergens in NL wel in de winkel.

3 jaar geleden

Heb een teddy tussen jas van only gekocht. €50,-. Lijkt dik en warm. Wilde ook niet te veel geld uitgeven😊

3 jaar geleden

Ik pas mijn eigen jas nog. Die tussenjassen van only met zo'n hele grote capuchon. Wellicht is dat iets? Zonder buik is het zo'n lekkere losse jas. Ik denk dat ik in december wel eventjes open moet dragen met een dikke sjaal ervoor. Maar dat is te overbruggen voor de ritjes van en naar school van m'n kinderen

3 jaar geleden

Marktplaats ! Heb ik hele mooie ( normaal gesproken hele dure) jas gevonden van mamalicious!

3 jaar geleden

Reactie op Altijdenergie

Ik woon in Tilburg en heb gevraagd of ze daar ook een afdeling hebben voor ...
Ik heb het ook een keer gevraagd in Tilburg en toen gaven ze aan dat ze in grotere filialen wel zwangerschapskleding in de winkel hebben hangen. Welke precies weet ik niet.

3 jaar geleden

Reactie op Ilana1983

Ik ben ook aant kijken ervoor...Maar ik zit ermee dat ik een grote maat heb ...
Bonprix heeft veel betaalbaar in grote maten (ik draag zelf maat 48-50). Winterjas heb ik alleen al een paar jaar niet. Heb geïnvesteerd in een Levi’s spijkerjas (met 50% korting, €65). Draag hem lente/herfst zo. In de winter met een hoodie er onder. Vorige zwangerschap konden er met 34 weken nog 2 knopen dicht (ook winter). Moet wel zeggen dat ik het niet snel koud heb, dat scheelt enorm

3 jaar geleden

Bonprix met ritsen aan de zijkant nog van de vorige zwangerschap. Staat nu dus normaal en de ritsen gaan open als het nodig is

3 jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Bonprix met ritsen aan de zijkant nog van de vorige zwangerschap. Staat nu ...
En valt de jas normaal of groot of klein

3 jaar geleden

Reactie op Elisabeth123

En valt de jas normaal of groot of klein
Je kunt bij bonprix de reviews bekijken, daar staat altijd uitgebreid hoe de jas valt. Gekochte maat, wijdte en lengte apart, of het groot, normaal of klein valt. En lichaamslengte van de koper.

3 jaar geleden

Ik volg ook! Niet zo grote buik nog maar hoop dat het nog komt. Bijkomend een vraagje, ik zie ook veel van die mooie winterjassen waar je ook je baby mee kunt dragen, is dat standaard een zwangerschapsjas? Of is dat dan weer een losse jas? alleen voor erna? eerste kindje hier dus benieuwd of jullie t weten