17 Reacties

10 dagen geleden

Kijk eens op AnoAno, die helpen je met stylen met je figuur. In alle prijsklasses, aanklikken wat je zoekt qua bovenkleding of jurkjes enz.

VRIEND

10 dagen geleden

Pffff, hier precies hetzelfde, ben nu nog steeds acht kilo zwaarder dan voor de zwangerschap 🫠. Voorheen kon ik me altijd best prima bedwingen met ongezond eten, maar vind het nu wel heel moeilijk. Misschien toch iets met de hormoonhuishouding? En de nog regelmatig onrustige nachten maken het soms ook echt moeilijk om overdag om gezonde keuzes te maken merk ik…

10 dagen geleden

Ook aantal kilo’s zwaarder dan voor mijn zwangerschap, weet ook geen blijf wat betreft kleding. Dus ik start dit weekend weer met kracht training. Helemaal niet tevreden met mijn huidig lichaam, en ik vrees dat ik weer wat gewichten zal mogen drukken. 😅

10 dagen geleden

Ik begin heel langzaam m’n extra vetjes vanzelf geloof ik kwijt te raken zonder er iets voor te doen. Qua weegschaal weet ik het niet wat dat lokt telkens eetbuien uit omdat ik dan zo schrik van de cijfers 🫣 Merk wel echt met vermoeiende periodes dat gezond eten niet lukt. Ook wordt ik heel duizelig en naar bij dagen proberen af te vallen dus is het jammer genoeg de tijd niet voor

10 dagen geleden

HEEL herkenbaar! Ik ga in de zomer wel weer flink sporten. Hoop daarmee nog verschil te gaan maken 🤣. Maar het is heel irritant. Ik vind het lastig leuke outfits te vinden momenteel en heb inderdaad een heel ander figuur ook gewoon..

10 dagen geleden

- edit admin Micky - Reactie weggehaald, gevaarlijk advies

10 dagen geleden

Reactie op C hantal

- edit admin Micky - Reactie weggehaald, gevaarlijk advies
Wat zijn dat dan voor pilletjes?

9 dagen geleden

Reactie op moedertje1234

Wat zijn dat dan voor pilletjes?
- edit admin Micky - Reactie weggehaald, gevaarlijk advies

9 dagen geleden

Hier ook, er moet 25 kilo af. Ik weeg nog 15 kilo meer dan toen ik net bevallen was, en ik gaf borstvoeding en was al te zwaar. Durf niet meer naar vrienden/bekende, tweede kindje gaat m ook niet worden want menstruatie is weg....word er echt verdrietig van. Ben nu bezig samen met een diëtist, en ik ga sinds januari 2 keer per week naar de sportschool...

9 dagen geleden

Reactie op Floki

Hier ook, er moet 25 kilo af. Ik weeg nog 15 kilo meer dan toen ik net bev ...
Na mijn eerste ook geen menstruatie meer gehad, ik heb toen een detox kuur gedaan van FANCT.com. Na de kuur ongesteld en vrijwel direct weer zwanger.

8 dagen geleden

Reactie op C hantal

- edit admin Micky - Reactie weggehaald, gevaarlijk advies
En dan neem je ze 2 weken en daarna stop je 2 weken? Hoe ben je hier bij gekomen, ik had er nog nooit van gehoord!

8 dagen geleden

Reactie op moedertje1234

En dan neem je ze 2 weken en daarna stop je 2 weken? Hoe ben je hier bij ge ...
Inderdaad ja, in oktober gedaan en nu weer. Nu klaar met de eerste 2 weken, nu de stopweken en daarna nogmaals twee weken. Collega van m'n man doet aan bodybuilding en zijn vrouw zit in dit soort dingen, die kwam ermee.

7 dagen geleden

Op Google lees ik dat het een gevaarlijk middel is met ernstige bijwerkingen.. Zou er dus mee uitkijken om zomaar te gaan slikken

5 dagen geleden

Ik was tijdens mijn bevalling 9 kilo afgevallen door het vele spugen.... nu ging ik vanmorgen op de weegschaal staan en schrok ik me kapot hoe zwaar mijn gewicht nu is hahaha..... nu ben ik er gisteren achtergekomen dat we nu 5 weken zwanger zijn van ons 2de zo blij 😍🥰 dat afvallen maar even uitstellen haha

5 dagen geleden

Ik vond vooral na de bevalling het moeilijk... je hebt 9 maanden met trots je buik gedragen en ineens is die weg en is het gewoon weer je dikke buik haha... ik ben hier echt heel onzeker door geweest...

4 dagen geleden

Hi dames, Ik heb zojuist een bericht waarin een soort pillen genoemd werd weggehaald. Dit middel is gevaarlijk en mag al 14 jaar niet meer in de EU verkocht worden vanwege ernstige bijwerkingen. Uit een wetenschappelijke studie kwam dat mensen die dit middel nemen 16% hoger risico lopen op ernstige cardiovasculaire bijwerkingen. Echt niet iets om dus zomaar te nemen en al helemaal niet zonder begeleiding van een medisch professional. Mocht je meer willen lezen over gezond afvallen, dan kan dat hier: https://www.24baby.nl/geboorte/herstel-na-bevalling/afvallen-na-zwangerschap/

3 dagen geleden

Bedankt allemaal voor de reacties. Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige hierin ben haha