21 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Wat houdt zo een massage juist in? Ik zou echt een rugmassage kunnen gebruiken maar dat lijkt mij niet zo praktisch met een dikke buik 😉

3 jaar geleden

Laatst eentje bij Qoqo gehad, was erg prettig. Zit door heel Nederland zag ik

3 jaar geleden

Super toevallig, ik ben 28 +4 weken en heb vandaag een massage gehad. Echt een aanrader. Ik en de baby waren helemaal ontspannen. Ik woon wel in België dus kan niet echt helpen met een adres

3 jaar geleden

Ik heb eventueel een adres voor je in Pijnacker, weet niet of je dat te ver vindt. Spaanse dame met salon in huis, masseert stevig! (Ik hou niet van dat ge-aai als heel mn lijf zeer doet haha) Ben nu al 2x geweest: heerlijk!

3 jaar geleden

Hi, Ik heb zelf vorige maand een massage bij metliefdeutrecht.nl gehad, die was fijn. En ik wil na goede verhalen te hebben gehoord binnenkort een massage bij de zwangere zaak of five city spa doen. Alles in Utrecht stad.

3 jaar geleden

Reactie op Eba

Super toevallig, ik ben 28 +4 weken en heb vandaag een massage gehad. Echt ...
Hey hey, waar in belgie heb je die laten doen? Ik ben van Antwerpen..

3 jaar geleden

Laatst eentje bij Qoqo gehad, was erg prettig. Zit door heel Nederland zag ...
Ohh ik was ook laatst bij QoQo, vond het helemaal niks! Ze heeft m'n voeten en m'n hoofd ook gewoon niet aangeraakt tijdens een uur durende massage (terwijl m'n voeten juist zo zeer doen.. 😔) en de receptioniste was ook de masseuse. Normaal ga ik naar Dr. Feelgood, die zijn echt super, maar nu ik in Rotterdam woon moet ik een nieuwe vinden. Dus als iemand hier in de buurt een goeie weet.. hoor het graag 😃

3 jaar geleden

Reactie op Mama_R

Ohh ik was ook laatst bij QoQo, vond het helemaal niks! Ze heeft m'n voet ...
Zwanger&Relax! Rond de 24 weken geweest en was echt super goed en fijn 🥰 Eerst 20 minuten in een lekker warm bad, toen een massage van 60 minuten en daarna onder de douche. Was het mom to be arrangement. Echt top!

3 jaar geleden

Reactie op CK95

Zwanger&Relax! Rond de 24 weken geweest en was echt super goed en fijn ...
Ohh super, dankjewel! Die ga ik meteen boeken hahah!! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Elasi

Hey hey, waar in belgie heb je die laten doen? Ik ben van Antwerpen..
Massage body en soul. Zij komt ook aan huis

3 jaar geleden

Ik heb zelf een massage gehad bij LOFF in Assen. Ga binnenkort nog een keer. Massage van een uur, waarbij rug uitgebreid wordt gemasseerd terwijl je op je zij ligt. En ook benen en voeten komen uitgebreid aan bod. Ook mooie locatie waar je na de tijd nog even rustig kopje thee ofzo kan doen!

3 jaar geleden

Reactie op CK95

Zwanger&Relax! Rond de 24 weken geweest en was echt super goed en fijn ...
Leuk ik ga daar zaterdag ook heen met een vriendin die ook zwanger is ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Celesteee93

Leuk ik ga daar zaterdag ook heen met een vriendin die ook zwanger is ☺️
O heeeerlijk! Geniet er lekker van! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Nathlie

Wat houdt zo een massage juist in? Ik zou echt een rugmassage kunnen gebrui ...
Een zwangerschapsmassage wordt vaak gedaan op een speciale tafel waar een gat voor de buik en borsten in zit. Dus dat is heerlijk ontspannen op je ‘buik’ liggen 😊 Ik heb zelf de afgelopen weken er twee gehad bij Studio Release in Hilversum. Daar kun je ook goed aangeven waar je behoefte aan hebt!

3 jaar geleden

Reactie op shrlll

Ik heb eventueel een adres voor je in Pijnacker, weet niet of je dat te ver ...
Oeh ik heb wel interesse!

3 jaar geleden

Oeh ik heb wel interesse!
Ik mag geloof ik geen nummers delen maar haar instagram is aran_pastor

3 jaar geleden

Zwamabayo in Houten, doet naast zwangerschapsyoga ook massages e.d.

3 jaar geleden

Reactie op Nathlie

Wat houdt zo een massage juist in? Ik zou echt een rugmassage kunnen gebrui ...
Je hebt banken met uitsparing voor de buik, speciaal voor de zwangerschapsmassage! Ideaal, vond het zelf heerlijk :). Kan het aanraden er naar te vragen of ze dat hebben! (Op de zij liggen terwijl je rug wordt gemasseerd vind ik echt een stuk minder)

3 jaar geleden

Ik ben bij Five geweest in Utrecht. Fijne omgeving maar het was meer een relax massage. Wat ik normaal fijn vind is dat ze goed je spieren masseren maar dat mag nu blijkbaar niet. Het was wel even lekker maar om het grof te zeggen was het meer aaien dan dat ik er echt wat aan had. Het was wel heel fijn om op m’n buik te liggen!