16 Reacties

7 maanden geleden

onze dochter 14 maand , 77cm 11 kg heeft zo'n puddle jumper echt ideaal!

7 maanden geleden

Reactie op Liesje98

onze dochter 14 maand , 77cm 11 kg heeft zo'n puddle jumper echt ideaal!
Die wilde ik dus ook kopen maar is vanaf 15 kg.. en aangezien dat Sam best dunne armpjes heeft ben ik bang dat het te groot is

7 maanden geleden

Reactie op NEA1

Die wilde ik dus ook kopen maar is vanaf 15 kg.. en aangezien dat Sam best ...
ah begrijp ik.. we waren op centerparcs en daar mochten we er 1 proberen.. ik dacht ook die is veel te groot.. maar het zat echt super wel op het kleinst gemaakt maar het paste precies.. we hebben deze 4 dagen geprobeerd en vervolgens 1 zelf aangeschaft.

7 maanden geleden

Moet je perse iets hebben waar hij inzit? Ik ga elke week met mijn dochter (14 mnd) zwemmen, maar zonder hulpmiddelen. Samen in het instructiebad, en ze mag lekker rond kruipen/staan in het peuterbadje.

7 maanden geleden

Reactie op Liesje98

onze dochter 14 maand , 77cm 11 kg heeft zo'n puddle jumper echt ideaal!
Waar heb je deze gekocht? Ik kon ze alleen maar vinden voor kindjes vanaf 2 jaar of veel kg.

7 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Waar heb je deze gekocht? Ik kon ze alleen maar vinden voor kindjes vanaf 2 ...
ik heb hem op bol.com gekocht van puddle jumper zelf. maar die is ook vanaf 2 jaar.. maar als die past .. ligt. natuurlijk aan je kindje. Mijn dochter is vrij groot

7 maanden geleden

Wij hebben de swimtrainer voor nu. Het is even kijken hoe je hem aandoet, maar voor in het grote bad is hij echt heel fijn!

7 maanden geleden

een zwemvest https://www.bol.com/nl/nl/p/besto-racingbelt-reddingsvest-40n-zwemvest-voor-baby-s-5-15-kg/9200000039983863/?bltgh=usSsVdDBJ2LORsN3zZ9Hfw.2_26.27.ProductImage

7 maanden geleden

Reactie op NEA1

Die wilde ik dus ook kopen maar is vanaf 15 kg.. en aangezien dat Sam best ...
wij gebruiken gewoon opblaas bandjes om de armpjes voor ons zoontje van 13 maanden. zo gaat het ook in het zwem klasje voor de kindjes tussen 1 en 2 jaar oud. de meeste zwembaden staan niet toe dat je niets omdoet

7 maanden geleden

Reactie op Juandeman

wij gebruiken gewoon opblaas bandjes om de armpjes voor ons zoontje van 13 ...
Blijft die in het diepe ook boven water met bandjes?

7 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Moet je perse iets hebben waar hij inzit? Ik ga elke week met mijn dochter ...
Nee hoeft niet persee, in het peuterbadje kan gewoon zonder maar hij wil graag “los” van ons in het zwembad vandaar dat we wel iets moeten hebben

7 maanden geleden

Zoeentje https://www.vinted.nl/items/3958436966-zwemvest . Toevallig afgelopen weekend gezwommen en ik vond deze ideaal (niet mijn vinted account, maar wij hebben precies deze ook van vinted)

7 maanden geleden

Reactie op milouq

Zoeentje https://www.vinted.nl/items/3958436966-zwemvest . Toevallig afgelo ...
Oh en als ze beter gaan zwemmen kun je er van die drijfdingen uithalen, zodat het drijfvermogen van het vest steeds wat minder wordt en het kindje steeds wat meer zelf moet doen. Deze maat vest is officieel vanaf 11kg staat er, maar mn zoontje paste er met 9kg ook al goed in..

7 maanden geleden

Deze foto is al even geleden maar gebruiken deze dus nog steeds maar nu ligt die dus andersom op z’n buik.

7 maanden geleden

Reactie op Daantje28

Deze foto is al even geleden maar gebruiken deze dus nog steeds maar nu lig ...
Of op deze manier maar dan zonder dat extra blokjes dan hangen ze met de beentjes in het water. Is van 3-24 maanden /6-18 kilo.

7 maanden geleden

Mijn dochter is bijna 15 maanden en heeft nog nooit gezwommen 😅