7 Reacties

één jaar geleden

Hier ook. Hij ligt alleen in zijn romper. Ook zetten we 's nachts het raam wat verder open, zodat het in ieder geval een beetje afkoelt.

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Hier ook. Hij ligt alleen in zijn romper. Ook zetten we 's nachts het raam ...
Dank voor je snelle reactie! 💜

één jaar geleden

Hier ook. Hij ligt alleen met z’n luier in z’n zomerslaapzak, alles staat nu open dus ik hoop dat het dan in z’n kamer ook fijner aanvoelt. Ik doe soms ook een waaier aan, niet te hard maar gewoon dat hij een beetje kan afkoelen en ik doe hem uit als we naar bed gaan. Maar ik merk dat dat wel helpt!

één jaar geleden

Reactie op Demi_Vliet

Hier ook. Hij ligt alleen met z’n luier in z’n zomerslaapzak, alles staat n ...
Ook bij jullie de haren nat van het zweet? Ik vraag me ook af of ze nu op deze leeftijd beter hun temp kunnen reguleren of niet.. zit gelijk in m'n hoofd met de oververhitting haha 😅 twijfel om haar slaapzakje uit te doen en in haar luiertje te leggen, maar weet even niet wat wijsheid is haha

één jaar geleden

Reactie op FRAN565

Ook bij jullie de haren nat van het zweet? Ik vraag me ook af of ze nu op d ...
Ja z’n haartjes zijn echt nat van het zweet.. het is natuurlijk ook wel echt heel erg warm, voor zulke jonge kindjes wel lastig om hun temp goed te kunnen reguleren. Pff ik snap het, ben er ook altijd zo bang voor haha. Als het niet goed voelt dan zal ik dat zeker doen, hou er wel rekening mee dat hoe langer ze slapen ze ook gaan afkoelen..

één jaar geleden

Hier ook alleen een romper! En af en toe voel ik of hij niet teveel afkoelt! Als dat wel zo is trek ik een broekje aan.

één jaar geleden

Hier ook bij ieder dutje en fles geven. Haren zeiknat aan 1 kant haha. Ach ik maak me er niet druk om