15 Reacties

2 jaar geleden

Jeetje wat heftig, mag ik vragen waar je woont? Zijn er geen instanties die je kunnen helpen? Liefs

2 jaar geleden

Stuur mij een prive bericht.

2 jaar geleden

Reactie op simonevandenberg

Jeetje wat heftig, mag ik vragen waar je woont? Zijn er geen instanties die ...
Hoi ik woon in Zeeland ik heb met de gemeente over gehad en hun hebben een afspraak ingepland woensdag dan gaan ze kijken of ik daar mag is een leger des Heils

2 jaar geleden

Hallo! Wat heftig voor je allemaal!! Mijn advies is is om allereerst die gemene vriend van je uit je leven te zetten, je hebt niks aan hem en hij kan je alleen in de weg lopen en je leven zwaarder maken. Je staat er alleen voor, hoe hard het ook klinkt helaas is het de realiteit. Hoe ver ben je in je zwangerschap? Heb je geprobeerd om bij hulp instanties bijv. Maatschappelijke werker om hulp te vragen?

2 jaar geleden

Reactie op loub11223

Hallo! Wat heftig voor je allemaal!! Mijn advies is is om allereerst die ge ...
Hoi ik ben nu 20 weken en 2 dagen ik probeer weg te gaan maar ik kan niet zonder een woning ik woon op een dorp waar hulp vaak moeilijk is maar ik heb woensdag een afspraak kijken of ik daar mag 🥺

2 jaar geleden

Heftig! Je verloskundige kan je hierbij helpen. Op dit platform kunnen we je geen daadwerkelijke hulp geven, daar heb je proffesionele instanties voor nodig. Als je uit huis bent gezet op deze manier kan je wel urgentie krijgen dus dat moet aangevraagd worden enzo. Maar je kan van de verloskundige doorverwezen worden naar mensen die je kunnen helpen, zowel praktisch als psychisch kan je hulp krijgen ❤️

2 jaar geleden

Je kan me een privé bericht sturen ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik kom zelf ook uit Zeeland en heb connecties bij gemeentes!

2 jaar geleden

Reactie op alhamdulilah

Hoi ik ben nu 20 weken en 2 dagen ik probeer weg te gaan maar ik kan niet z ...
Blijf sterk! En vertrouw niemand! iemand die zwak in het leven staat wordt al gauw prooi voor slechte mensen helaas. Je mag me altijd berichten als je wilt praten. Pas goed op jezelf🤍

2 jaar geleden

Erg rot voor je… het enige wat ik je kan wensen is heel veel sterkte! Hopelijk zullen deuren voor je openen! succes ♥️

2 jaar geleden

Je hebt ook in nederland speciale opvangplekken voor kwetsbare dakloze zwangeren en moeders met hun kind die geen veilig onderdak hebben. Ieder heeft dan gewoon zijn eigen studio met daarbij maatschappelijke begeleiding. Er wordt dan ook gekeken hoe de toekomst vorm te kunnen gaan geven. Weet niet of dat ook in zeeland is Heb in Eindhoven daar heel dichtbij gewoond, Zat ook een gratis speciale opvang voor de kinderen, zodat de moeders weer konden gaan werken. De kinderen kregen daar extra begeleiding. Misschien kan de gemeente dat voor je regelen? Als ze in de gemeente niks hebben voor je, kunnen ze wel samenwerken met andere gemeente in Nederland waar je heen zou kunnen. Ik wens je heel veel succes, Erg heftig allemaal😘 Heel goed dat je hulp inschakeld

2 jaar geleden

Misschien kan je 'Er is hulp' contacteren van de organisatie 'Schreeuw om leven' Hulptelefoon: 035-6214205 E-mail: contact@erishulp.nl Het is een christelijke organisatie maar ze helpen iedereen die zwanger is en hulp nodig heeft.

2 jaar geleden

Hi Ik kom zelf uit Zeeland en vroeg me af of je nu ergens een slaapplek heb? Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd mocht je nergens terecht kunnen ben je altijd welkom. Veder zie ik dat je in verwachting bent van een boy super leuk! Ik ben zelf in verwachting van een meisje maar heb een jongen van 9 maanden waardoor ik spullen overheb.

2 jaar geleden

Reactie op demiiix

Hi Ik kom zelf uit Zeeland en vroeg me af of je nu ergens een slaapplek he ...
Hoi omg gefeliciteerd met je dochtertje ik wil wel spullen als je niet meer hoeft ik stuur je een berichtje echt heel lief 🥰

2 jaar geleden

Reactie op demiiix

Hi Ik kom zelf uit Zeeland en vroeg me af of je nu ergens een slaapplek he ...
Ik kan je niet berichten kan jij me eentje sturen x

2 jaar geleden

Hi! Ik werk bij een gemeente als beleidsadviseur voor mensen die dak- en thuisloos zijn. Bel je gemeente! Leg de situatie uit. Zij kunnen je verder helpen en gaan direct voor je aan de slag. Sterkte xxx