14 Reacties

6 maanden geleden

Wat toevallig, mijn zoontje van 18 maanden hier sinds 2 dagen slaat hij zijn middagdutje over en gaat pas middernacht slapen 馃ゲ

6 maanden geleden

Oef, pittig. Dat zijn lange dagen!!! En daar gaat je momentje voor jezelf 馃槄 Het is ook niet dat ze niet moe zijn, dus echt even zoeken h猫? Hier slaapt ze gelukkig overdag nog wel en meestal goed. Maar vroeg wakker en laat echt in slaap valllen..

6 maanden geleden

Hier nu richting de 18mnd. Meneer was een dikke 1.5 week te laat dus naja qua uitgerekende datum bijna 18 maanden. Elke avond na een x aantal uur weer wakker. 1 dutje niet genoeg. 2 dutjes teveel. Ik word gek haha dus hoor de tips graag

6 maanden geleden

Waarschijnlijk zijn heel veel ouders het hier niet mee eens, maar ik wil toch ons verhaal delen. Ook is dit niet onze voorkeur normaliter maar wel het enige wat in deze nog werkte bij ons (hoef dan ook geen haat comments etc, iedere ouder doet het op zijn/haar manier.): Hier ook echt ruim een week lang ineens na 2 uur slapen krijsend wakker helemaal over zijn toeren. Doet al lange tijd nog maar 1 dut maar deze werd ook ineens veel korter. Niks hielp, naar hem toe gaan niet, in bed troosten niet, hem vastpakken en troosten niet, in zijn kamer blijven niet, echt helemaal niets. Uiteindelijk werkte het 4 nachten om hem tussen ons in te leggen maar helaas daarna was dat ook geen optie meer want dan maakte meneer er 1 grote poppenkast van en was hij klaarwakker. Ook voor de zekerheid nog even bij de huisarts geweest om zn oren te laten checken ivm verkoudheid en af en toe naar de oren grijpen maar ook dit was goed. Dus we waren echt ff ten einde raad. Ik sliep al bijna een week niet meer hierdoor (ik kan niet echt slapen als hij tussen ons in ligt) en mijn partner ook minimaal. Maar ik ben inmiddels ruim 38 weken zwanger en liep echt op me tandvlees de hele dag. Toen hebben we in goed overleg met elkaar als ouders zijnde besloten om hem dan toch maar te laten huilen en krijsen hoe moeilijk dat ook was en tegen onze principes in eigenlijk. 馃様馃ス Maar uiteraard wel met de babyfoon aan om te zien of alles goed ging met hem. Dit heeft hij ongeveer een 40 minuten volgehouden en is daarna gaan slapen en nu gaan de nachten weer goed sinds dien! (Hopelijk nu nog omdat ik het uitspreek 馃ぃ).

6 maanden geleden

Hier nog een. Heb hem zelden zo horen krijsen. Eerste avonden nog bij me gepakt. Maar nu ga ik om de 5 a 10 minuten vertellen dat het echt tijd is om te slapen. Uiteindelijk valt hij in slaap. Maar hij wordt ook weer heel vroeg wakker en slaapt overdag slecht. We zijn allemaal kapot.

6 maanden geleden

Hier hebben we het ook gehad , middagdutje sloeg ze over en was de gehele middag avond niet te genieten doordat ze heel erg moe was en 鈥榮 avonds begon ze uit het niets keihard te huilen zodra ze de kamer zag .(overstuur) ik vond het zelf heel pittig , maar dit is heel normaal 馃槼wij hebben toen samen besloten om een rondje met de kinderwagen te lopen tijdens bedtijd dat hielp uiteindelijk wel goed en legde onze dochter daarna weer terug in bed. Misschien is dit geen oplossing maar tja je moet wat proberen .

6 maanden geleden

Hier is ze net 18maand. En sinds een aantal dagen wordt ze standaard na +-2.5uur slapen wakker, huilen/krijsen gek doen, weinig helpt. Tussen ons in laten slapen blijft ze ook vaak op en af huilen, alsof het een soort verwerking is. Haar verkoudheid helpt dan ook niet mee. Maar vind het wel wat pittig worden ook omdat je de vinger er niet op kan leggen.

6 maanden geleden

Reactie op Daantjeee

Hier is ze net 18maand. En sinds een aantal dagen wordt ze standaard na +-2 ...
Dit klinkt ook mogelijk als nachtangst. Verder heeft zoontje laatste tijd wel een poepie gehad van 2-3 weken dat hij inderdaad ineens ging huilen als wij al weg waren. We gingen dan wel even terug, maar zijn duidelijk en maken het niet te gezellig. Hier zijn we er voor nu weer doorheen. Ik had me niet eens gerealiseerd dat het een regressie was, maar we gaan vrijdag op vakantie en ik houd gelijk mijn hart vast weer dat we daarmee zijn slaap verpesten馃槄

6 maanden geleden

Mijn zoon sliep eindelijk weer goed en nu ineens wordt hij alweer een paar dagen in de vroege ochtend jammerend wakker. Dit begint dan rond 5 uur/half 6. Vaak lijkt hij ook nog te slapen terwijl hij jammert. Ik probeer hem dan even te troosten, maar 15/30 minuten later jammert hij weer. Ik weet niet zo goed hoe ik hem hiermee kan helpen. Overdag met zijn dutje is alles gewoon prima.

6 maanden geleden

Hier duurt het nu al zeker 4 weken. Tussendoor is ze ook wel echt ziek geweest van de tandjes. Hier wordt ze standaard half 4/4uur in de nacht wakker. Ik probeer haar dan te troosten en zeg dat ze verder moet slapen. Als ik dan voorzichtig weg loop begint ze weer te jammeren. Soms lukt het dan dat ze stil is dat ik weer kan gaan liggen, maar dan na kwartier half uurtje begint het weer van vooraf aan. Dit duurt meestal zo op en af tot een uur voordat ik weer zelf kan slapen, ik blijf op en neer lopen als ze weer begint te jammeren. Vindt dit wel echt pittig omdat ik volgende dag gewoon moet werken en ze is altijd zo鈥檔 goede slaper geweest.

6 maanden geleden

Hier ook ineens paar nachten en dan echt overstuur, heel slecht misschien wij geven haar dan fles melk en hup ze slaapt weer hopelijk went ze daar niet aan maar neem 12 weken zwanger en heb m鈥檔 rust hard nodig

vorige week

Hoe is het bij jullie afgelopen met de regressie 鈽猴笍

vorige week

Reactie op Ziggy6789

Hier nog een. Heb hem zelden zo horen krijsen. Eerste avonden nog bij me ge ...
Ben benieuwd of dit vanzelf beter is geworden? 馃檲

vorige week

Reactie op Jenster1987

Hier duurt het nu al zeker 4 weken. Tussendoor is ze ook wel echt ziek gewe ...
Is het uiteindelijk weer als vanouds een goede slaper?