56 Reacties
3 jaar geleden
Hier ook met ong 5.5 week blijkbaar nog geen hartje. Dus kan idd te vroeg zijn!
3 jaar geleden
Hier met 6 weken ook geen hartje. Ik heb uitwendig geechood (kan zelf echoen op mijn werk), en ondanks dat ik redelijk kennis van zaken heb, vind ik het ergens toch een beetje spannend worden haha. Bij mijn eerste zag ik bij de eerste keer zelf kijken wel een hartje 🙊 dat was toen met 6.5. Denk zelf dat ik nu waarschijnlijk iets minder ver ben nog. 🤞🤞
3 jaar geleden
Ik zou nu rond de 7 weken en 5 dagen zijn.
Maar er is zeker een kans dat ik minder ver ben. Alleen zou ik dan wel heel vroeg een positieve zwangerschap test hebben gehad. Kan dat wel?
3 jaar geleden
Reactie op AnoniemM27
Hoeveel weken ben je ?
We denken rond de 7 weken en een paar dagen. 11 april had ik een positieve zwangerschapstest. Als ik minder ver zou zijn dan had ik wel heel vroeg al een positieve test
3 jaar geleden
Reactie op Nikitadg1986
Hier ook met ong 5.5 week blijkbaar nog geen hartje. Dus kan idd te vroeg z ...
Maar ik had wel op 11 april een positieve test
3 jaar geleden
We denken rond de 7 weken en een paar dagen. 11 april had ik een positieve ...
Ik denk dan echt dat je minder ver bent dan je denkt. 🍀ik duim voor je dat je 9 mei een mooie hartslagje gaat zien
3 jaar geleden
Ik hoop dat ik je en heel klein beetje gerust kan stellen want ik had ook op 11 april voor het eerst een positieve test (2 dagen daarvoor nog negatief) en ik ben nu pas NET 6 weken (vandaag precies 6 weken). En zes weken kan net te vroeg zijn voor hartslag waar te nemen dus ik denk ook dat je misschien minder ver bent dan je dacht! En dan is het echt nog niet raar dat geen hartslag was.. dus ik hoop echt heeeel erg dat dit bij jou de reden is!! Hou alsjeblieft goede hoop maar snap dat je mega ongerust bent nu.. zou ik ook zeker zijn!!
3 jaar geleden
Ik hoop dat ik je en heel klein beetje gerust kan stellen want ik had ook op 11 april voor het eerst een positieve test (2 dagen daarvoor nog negatief) en ik ben nu pas NET 6 weken (vandaag precies 6 weken). En zes weken kan net te vroeg zijn voor hartslag waar te nemen dus ik denk ook dat je misschien minder ver bent dan je dacht! En dan is het echt nog niet raar dat geen hartslag was.. dus ik hoop echt heeeel erg dat dit bij jou de reden is!! Hou alsjeblieft goede hoop maar snap dat je mega ongerust bent nu.. zou ik ook zeker zijn!!
3 jaar geleden
Ik zou nu rond de 7 weken en 5 dagen zijn.
Maar er is zeker een kans dat i ...
Bij mijn 1e echo dacht ik ook 7+0 te zijn (vandaag dan 7+4), maar de vk zag op de echo een vruchtzakje van 5+2. Ik zou dan ook al ontzettend vroeg positief hebben getest. Mijn inziens kon het niet zo vroeg, maar de vk zei dat het wel kon. Ik moet dinsdag terugkomen om te kijken of het gegroeid is.
Ik ben ook ontzettend zenuwachtig en in spanning..🥺
Heb zelf een topic aangemaakt hierover en gelukkig lees ik heel veel vrouwen die hetzelfde hadden waarbij het goed is gekomen. Ik probeer er een beetje in te vertrouwen🍀🕯️
3 jaar geleden
Reactie op Mosieeee
Weet je wanneer je ongeveer geovuleerd hebt en een early test of normaal?
...
11 april getest met een nomale test van de kruidvat. Ovulatie geen idee.
3 jaar geleden
Bij mijn 1e echo dacht ik ook 7+0 te zijn (vandaag dan 7+4), maar de vk zag ...
Dank voor je berichtje. Het voelt zo dubbel allemaal. De hele dag die rot symptomen, maar zegt allemaal niks. Ik probeer het even naast me neer te leggen...voorlopig totaal geen tekenen van een miskraam ofzo
3 jaar geleden
Reactie op ikje1987
Ik hoop dat ik je en heel klein beetje gerust kan stellen want ik had ook o ...
Ik ook op 11 april positief getest (=2 dagen na NOD). Toen dus 4+2 waarmee ik vandaag op 6+6 kom. Hoe kom jij dan op NET 6 weken? Heb je al een echo gehad?
3 jaar geleden
Ik dacht ook dat ik verder was. Maar op 27 maart 1e early test en die was echt amper zichtbaar. Ik heb een onregelmatige cyclus en afgelopen dinsdag echo zou rond 5.5 week zitten nog geen hartje. 12 mei weer dan moet er een hartje te zien zijn.
3 jaar geleden
Reactie op SpeedyGonzalez
Ik ook op 11 april positief getest (=2 dagen na NOD). Toen dus 4+2 waarmee ...
Bij mij was 11 april 4 dagen vòòr mijn NOD (mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 20 maart). Nee nog geen echo gehad pas 15 mei.. maar met temperaturen weet ik bijna zeker dat ik 1 april mijn eisprong heb gehad en dus vrij snel daarna moet het zijn ingenesteld!
3 jaar geleden
Reactie op ikje1987
Ik hoop dat ik je en heel klein beetje gerust kan stellen want ik had ook o ...
Superlief je berichtje, maar bij jou zag je dus ook alleen een vruchtzakje?
3 jaar geleden
Superlief je berichtje, maar bij jou zag je dus ook alleen een vruchtzakje? ...
Ik heb helaas nog geen echo gehad krijg ik pas 15 mei (dan ben ik 8+2).. dus ik weet helaas nog niet hoe het precies bij mij zit.. maar het kan dus echt zijn dat je minder ver bent dan je denkt vanwege latere eisprong of dat je super vroeg positief test zoals ik dus ook heb gehad.. Ga super erg voor je duimen dat alles goed zal zijn op 9 mei 🙏🏼🙏🏼