7 Reacties

vorig jaar

Ja hoor ik been ook heel moe. Ik slaap in de namiddaf altijd een uurtje of 2. Ik trek het anders niet. Ben 37 weken

vorig jaar

Hoi hoi Herken dit ook heel erg ben nu 36 weken en slaap iedere dag terug nadat ik de kinderen naar school heb gebracht. Hoort er helaas bij, wel heel vervelend.

vorig jaar

Herkenbaar. Ik ben 38+1 en sinds afgelopen weekend ook op, geen kracht en energie meer. Alles is opeens echt zwaar geworden van lopen, fietsen tot ook op de bank zitten geen draai kunnen vinden, als slapen wat ook een opgaven is met continue wakker worden, ben echt op maar me hoofd wil nog van alles maar kan niet anders dan me erbij neer leggen. Hoop wel me energiek te vinden wanneer de bevalling begint!!

vorig jaar

Ja heel herkenbaar Ik ben echt op van de vermoeidheid En slaap zoveel mogelijk maar zelfs dat mag niet baten! Ook nog een grieperig gevoel! Geen eetlust alles kost extra moeite 😴

vorig jaar

Ik ben morgen 36 weken, moe en jaloers op de mensen die slapen overdag.😉 Niet zielig bedoelt hoor, maar met m'n zoontje van 3 thuis kan ik alleen even dutten terwijl hij tv kijkt smiddags en dat is natuurlijk maar kort en geef me er meestal niet aan over! Hij gaat 1 dag in de week naar de opvang en daar kijk ik naar uit phoeee en ga denk ik ook m'n moeder vragen even te komen. Denk dat ik er met 38 weken wel klaar mee ben hoor haha

vorig jaar

37+3 en sinds twee dagen ook heel erg last van vermoeidheid, zelfs mijn benen doen zeer. Ik denk dat ik misschien wat meer rust moet gaan nemen of gaan dutten in de middag, maar vind dat zo lastig. Nog genoeg te doen haha

vorig jaar

hier 36+6 en afgelopen week zo extreem moe, kan niet eens normaal functioneren wil alleen maar slapen. Snachts 20x wakker en overdag helemaal verrot. 🥲🥲 Weet echt niet wat me overkomt