15 Reacties

2 jaar geleden

Volg even want vraag het me ook wel af. Ik dacht eerst dat het aan de bekendheid van het merk lag maar vindt er niet echt iets over terug.

2 jaar geleden

Reactie op Lindsaytje

Volg even want vraag het me ook wel af. Ik dacht eerst dat het aan de beke ...
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen… 🤔 wellicht heeft iemand ervaring er mee hier 🤞

2 jaar geleden

Wij hebben de puckababy newborn zak een paar maanden gebruikt en gaan binnenkort over op de 4 seizoenen. Vooral de buikband is heel fijn. Met de Lodger heb ik geen ervaring

2 jaar geleden

Wij hebben de 4 seizoenen inmiddels in gebruik (het teddy deel), want de newborn variant werd wat krap. Ik vind de buikband heeeeel fijn, onze dochter lijkt dit ook echt fijn te vinden. Verder via vrienden aan de Puckababy gegaan maar bevalt supergoed. Is z’n geld dubbel en dwars waard

2 jaar geleden

Buikband? Ik heb 2 jaar terug een puckababy 4 seizoenen gekocht en zou zeggen; niet doen ze zeggen van 6maanden tot 2,5 jaar. Maar bij 6 maanden echt veel te groot en voor de 2 jaar al te klein. Hij past eigenijk een jaar fatsoenlijk en dan kan je voor dat geld gewoon passende slaapzakken van het seizoen kopen.

2 jaar geleden

Reactie op Jurst

Buikband? Ik heb 2 jaar terug een puckababy 4 seizoenen gekocht en zou zeg ...
Met een half jaar was die hier idd ook wel te groot, maar ze kon hem wel aan. Mijn dochter van 2,5 jaar draagt hem nog steeds

2 jaar geleden

Reactie op Fenna2021

Met een half jaar was die hier idd ook wel te groot, maar ze kon hem wel aa ...
Oh echt?? Mijn dochter is normale lengte enzo, maar slaapt lekker in veel ruimere slaapzakken van Hema en prenatal.

2 jaar geleden

Wij hebben de lodger sinds deze week in gebruik voor onze dochter van 5 maanden. In principe zijn we er heel tevreden over. Wat handig is ten opzichte van de puckababy is dat de lodger extra ritsen heeft waardoor je kindje met slaapzak in de autostoel kan. Je kunt dus je kindje gewoon lekker laten slapen. Enige nadeel wat ik tot nu toe heb ontdekt is dat de zomerslaapzak "maar" 0.3 tog is en de herfstslaapzak 3.2 tog. Je kunt de mouwen er evt. wel af halen en je kindje alleen in korte mouwen romper in de slaapzak doen... Maar je hebt met de slaapzak zelf dus niet echt een tussenoplossing qua tog waarde. Met de zomer+herfst slaapzak is de tog waarde dus 3.5

2 jaar geleden

Prenatal heeft ook een 4 seizoenen slaapzak, ik zat te denken om die te kopen. Iemand hier ervaring mee?

2 jaar geleden

Aaah die buikband vond de mijne de eerste maanden echt verschrikkelijk. Zowel in de piep van puckababy als in het doomoo nestje ….

2 jaar geleden

Reactie op tnjaaa

Prenatal heeft ook een 4 seizoenen slaapzak, ik zat te denken om die te kop ...
Het is zo overrated. Gewoon zomerslaapzakken en winter met afritsbare mouwen kopen. Op maat. Ben je qua prijs hetzelfde uit en heb je altijd slaapzakken op maat en seizoen. Je hebt nl ook meer dan 1 slaapzak nodig. Er is 1x buikgriep nodig om dat nooit meer te onderschatten🙈

vorig jaar

Ik lees overal de puckababy hiervan heb ik de piep en mini gebruikt echt een aanrader. Ga de lodger 4 seizoenen proberen dit omdat deze vele malen goedkoper is en je meerdere slaapzakken nodig bent. Ben benieuwd of deze gaat bevallen.

vorig jaar

Mijn (lange) zoontje slaapt al heel lang in de Puckababy slaapzakjes. Heb er 1 nieuw gekocht en 3 via Vinted, o.a voor op de opvang en reserve voor thuis. Maar mij lijkt het wintergedeelte dan weer niks, lijkt behoorlijk stug bij de armen. Dus ik durf niet te zeggen of we ze in de winter zullen gebruiken. Wij kozen bewust voor deze slaapzak omdat mijn zoontje heel lang is en we daarom telkens nieuwe slaapzakken moesten kopen. Met deze kan hij hopelijk een stuk langer en dat is dan ook duurzamer (mits we niet weer nieuwe kopen voor de winter uiteraard 😅)

vorig jaar

Ik ben groot fan van de puckababy vier seizoenen, vind de kwaliteit echt zo ontzettend veel beter dan goedkope merken. Al ontelbaar keer in de wasmachine en droger (dochter van ruim 2,5 slaapt er nog steeds in) gedaan en is nog steeds in goede staat. Daarnaast vind ik de stof ook veel fijner dan de reserve goedkope slaapzakken die ik heb (HEMA en prenatal).

vorig jaar

Nou wij hebben uiteindelijk de lodger 4 seizoenen gekocht en ben echt super tevreden!! De hydrofiele zomer slaapzak wordt echt iedere dag gebruikt (met dit warme weer super snel droog na het wassen tussen de dutjes in overdag, maar moet nu dus wel echt een extra hydrofiele hebben haha). En die winter al gebruikt in het vliegtuig en die is ook echt heerlijk!! Super zacht en voelt zo comfortabel dat ik er bijna jaloers op ben. en de armen kun je ook evt nog los maken.