14 Reacties

2 jaar geleden

Oh hier ook hoor! Vooral tijdens het drinken.. ook over mijn gezicht heen met de handen 馃槀

2 jaar geleden

Hier ook! Autisme nu al diagnosticeren lijkt me knap.. ik vind dat het gewoon bij een baby hoort 馃槉

2 jaar geleden

Haha autisme, wat een onzin. Is gewoon normaal. Is uit enthousiasme

2 jaar geleden

Wij ook. Is bij ons ook als ze moe worden dat ze het veel doen. En soms denk ik ook dat ze het doen om prikkels te krijgen. Maar nee, laten we onze babys nog maar niet te snel in een hokje praten馃構

2 jaar geleden

Ons zoontje doet dit ook hoor! Ik zou je er geen zorgen over maken 馃槉

2 jaar geleden

Nou dan is mijn zoontje heeeel autistisch 馃槄 Hij doet het vooral 's avonds tijdens het drinken, volgens mij is hij dan moe/druk

2 jaar geleden

Wat een onzin haha, die van ons doet dit ook. Liefst met een speeltje in de hand of ze slaat alles aan de gym de lucht in. Lijkt soms net of ze zwaait, ik vind het zo leuk!

2 jaar geleden

Hier ook als hij moe in bed ligt of drinkt

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook als hij op het kleed aan het spelen is! Soms met een speeltje in zijn hand en soms beide handen tegelijkertijd. Hij lacht er dan ook vooral bij! Het lijkt me gewoon een enthousiast en vrolijke reactie!

2 jaar geleden

Mijn zoon van 11 met autisme heeft het nooit gedaan. Mijn andere zoon van nu 6,5 maand doet het continu maar is een compleet andere baby dan zijn broer

2 jaar geleden

Ik dacht dat het een teken was van blijheid. Hij doet dat vooral als die je ziet. Soort van pak mij op, kan het niet goed aangeven nog. Ik denk dat het niks is om je zorgen over te maken.

2 jaar geleden

Doet mijn dochtertje ook van 6 maanden en is dan gewoon erg enthousiast en begint er hard bij te lachen. Vooral als ik haar 's ochtends uit haar bedje haal dan is ze zo blij.

2 jaar geleden

Ik ben kinderpsycholoog. Fladderen bij enthousiasme of stress k谩n geassocieerd worden met autisme inderdaad, maar dan gaat het vaak over kindjes die dit doen die ouder zijn. Dus geen babies. En veel kindjes met ASS hebben nooit gefladderd.

2 jaar geleden

Reactie op Chb1989

Ik ben kinderpsycholoog. Fladderen bij enthousiasme of stress k谩n geassocie ...
Oeps ik drukte te snel op verzenden . Ik zal me er geen zorgen over maken ;-) het is ook gewoon een manier van baby om te reguleren. Blijheid of enthousiasme. Niks zorgelijke aan 馃挏