19 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb hem gekregen. Ik wist wel al dat mijn zoontje white noise heel fijn vindt, en vond de moonie (konijn) heel veel voordelen hebben.
Sinds ik hem heb zijn we van 3 nachtvoedingen naar 1 nachtvoeding, en heeft mijn zoontje geleerd zich hiermee zelf te troosten.
2 jaar geleden
Wij hebben geen moonie, maar een white noise apparaatje die ook verschillende licht standen heeft. Dit werkt heel goed voor ons dochtertje in de avonden en nachten.
Ik denk dat het hetzelfde principe is :)
2 jaar geleden
Reactie op DeMamavanRens
Ik heb hem gekregen. Ik wist wel al dat mijn zoontje white noise heel fijn ...
Het konijn omdat je die aan de spijlen (die plank op de spijlen dan) kunt knopen met de oren:)
2 jaar geleden
Reactie op klaudiamolenda
Wij hebben geen moonie, maar een white noise apparaatje die ook verschillen ...
mag ik vragen hoe oud je dochtertje is?
2 jaar geleden
Reactie op Jkokdb
Wij hebben een moonie beer als kraam cadeau gekregen. Onwijs blij mee. Als ...
mag ik vragen hoe oud je zoontje is?
2 jaar geleden
Reactie op Mama In Spe X
mag ik vragen hoe oud je dochtertje is?
Ze wordt zaterdag 3 maanden. Wij gebruiken de white noise sinds de geboorte. Het hielp haar met rustig worden in de nachten met slapen en nu nog steeds. Wij zetten hem nu wel minder hard aan zodat we het uiteindelijk kunnen afbouwen
2 jaar geleden
Bij mijn oudste zoontje 2 jaar geleden gekregen en sliep er elke nacht mee. Nu vraagt hij er nog steeds achter. Bij ons jongste zoontje (10 weken) is het ook een groot succes ☺️
2 jaar geleden
Ik zie een hoop positieve berichten, maar ik ben iets minder fan. Hij ziet er super schattig uit en heeft fijne opties qua geluiden. Echter vind ik dat de batterij steeds sneller leeg gaat. En het grootste nadeel vind ik dat de whitenoise niet de hele nacht door kan spelen maar steeds uitschiet en pas weer aan bij geluid/huilen. Maar eigenlijk ben je dan al ‘te laat’. Op aanraden van een slaapcoach bij mijn dochter destijds een numsy gekocht en die kan uren lang whitenoise afspelen. Merk dus dat we nu weer naar de numsy grijpen in plaats van de Moonie..
2 jaar geleden
Heb dezelfde ervaring als
Newgirl90. Bij ons was na 2 weken de batterij al kapot. Nieuwe toegestuurd gekregen maar vind het nog steeds vrij snel gaan met de batterij. En heb verder het idee dat ons zoontje er niet beter door slaapt. Had die 80 euro beter ergens anders aan kunnen besteden 🫣 maar ja first time mom, en een onrustig baby’tje dus ja dan probeer je van alles ;) ik zou hem je niet aanraden eerlijk gezegd
2 jaar geleden
Reactie op Newgirl90
Ik zie een hoop positieve berichten, maar ik ben iets minder fan. Hij ziet ...
wij hebben zelf al zo een machientje maar heeft weinig effect
2 jaar geleden
Reactie op LizaSil
Probeer eens even white noise met YouTube of Spotify. Er is echt genoeg te ...
we hebben al een white noise apparaat
2 jaar geleden
Ik had eerst zo’n knuffel van flow, zo’n gans. Maar die gaat bij elk geluid (zelfs nauwelijks geluid) aan behalve wanneer t moet.
Dus toen voor de moonie gegaan.
In t begin had ik wel echt t idee dat ze er rustig van werd en ik vind het lampje heel fijn.
Maaaaar op t moment denk ik dat ik er zelf meer baat bij heb om rustig te slapen😂😂😂 de kleine slaapt wel of ik m nu aan of uit heb, merk niet gek veel verschil
2 jaar geleden
We hebben eens een tablet gekregen bij een nieuwe telefoon, maar is zooo traag. Daarom geven ze hem weg waarschijnlijk. Nou, die hebben we onder de co sleeper liggen met Spotify aan en baarmoedergeluiden. Werkt als een tiet. Toch ook de Moonie knuffel gekocht, fijn voor mee naar de opvang dacht ik en ziet er liever uit dan zo'n tablet.
Maar inderdaad stom dat hij na een uurtje in de stand by syand gaat, gaat wel bij een klein geluidje of even bewegen al weer aan!
Ligt hier ook iedere dag even aan de stroom.